RandoScando
Turtok
Visa din quiver!
Det där är ett quiver jag kan respektera.
#meraktivitetitråden
- xviggenx
#meraktivitetitråden
- xviggenx
den kommer den kommer, jag har inte hunnit samla ihop alla lagg än, ett par ligger fortfarande bakom mammas soffa och dammar :Dwaalis sa:
Vekt.Heddious sa:ska till fjälls nu och då får inte alla skidorna följa med.
är det här ett försök av dig att luska ut hur många par jag skulle kunna släpa runt på?Vattendroppe sa:Vekt.Heddious sa:ska till fjälls nu och då får inte alla skidorna följa med.
*visslar oskyldigt och himlar med ögonen*Heddious sa:är det här ett försök av dig att luska ut hur många par jag skulle kunna släpa runt på?Vattendroppe sa:Vekt.Heddious sa:ska till fjälls nu och då får inte alla skidorna följa med.![]()
Jag har blivit lite småkär i Smolov-programmen, eftersom säsongen snart är här får det bli smolov JR som böjprogram. Jobbigt men kul.LawndartGustav sa:
Han är för latHeddious sa:@Jarle varför lägger du inte ut dem på köp&sälj?
Kanske ett par riktiga pistsmiskareBlide sa:Vad saknas Piglet55?
snuskigt snyggt med den bindningen på spur tycker jag.Ruben sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/60cc2991c6763ea325b29dc62768118d.jpg[/url]
Det är en start iallafall. !
jag borde uppenbarligen gifta mig med vattendroppe, han förstår mig.Heddious sa:@Jarle varför lägger du inte ut dem på köp&sälj?
Vattendroppe sa:Han är för lat![]()
Völkl Katana :DPiglet55 sa:Kanske ett par riktiga pistsmiskareBlide sa:Vad saknas Piglet55?. Några förslag?
Vad är din hårlängd?Jarle sa:jag borde uppenbarligen gifta mig med vattendroppe, han förstår mig.Heddious sa:@Jarle varför lägger du inte ut dem på köp&sälj?
@Heddious Haha.. Ja den blev bra på Spuren mindre bra på den andra. Man kan inte lyckas färgmatcha varje gång.Heddious sa:snuskigt snyggt med den bindningen på spur tycker jag.Ruben sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/60cc2991c6763ea325b29dc62768118d.jpg[/url]
Det är en start iallafall. !
Kort så jag får vara mannen.Vattendroppe sa:Vad är din hårlängd?Jarle sa:jag borde uppenbarligen gifta mig med vattendroppe, han förstår mig.Heddious sa:@Jarle varför lägger du inte ut dem på köp&sälj?
Inte värt nånstans att riskera skidsäsongen pga. att man ska va coolast på gymmet och lyfta mer än vad kroppen pallar. Det är iaf min ursäktJarle sa:@jontew91
Har du aldrig varit nervös på gymmet har du inte lyft tungt nog.
Klättra är väl om nåt ett exempel på att det är roligare med annan träning än enbart lyfta vikter på gymmet...Vattendroppe sa:@jontew91 utöver det jarle sa så var min taktik att börja klättra. Man är glad för de extra benböjen och dödsbänken man gjort när man står skitnödigt till och börjar fundera på hur den där senaste kilen egentligen satt :D
Men det är svårt att komma långt med klättring utan att gymma extrajontew91 sa:Klättra är väl om nåt ett exempel på att det är roligare med annan träning än enbart lyfta vikter på gymmet...Vattendroppe sa:@jontew91 utöver det jarle sa så var min taktik att börja klättra. Man är glad för de extra benböjen och dödsbänken man gjort när man står skitnödigt till och börjar fundera på hur den där senaste kilen egentligen satt :D

Det ska ju vara en fenomenal Japan-skida enligt Blister (slagen av L138 i ren puderprestanda) men den är faktiskt helt duglig när det inte är bottenlöst. Dock får man vara vaken när man slöåker så att man inte ställer sig på tailarna och får en "reverse-kickout" av den indragna skärningen i pintailen... Hojta om du vill låna, allt som oftast använder jag de ju inte! ;-)Vattendroppe sa:@Carled Jag måste säga att jag är lite avis på de där protestsen, har blivit mer och mer nyfiken på den skidan ju mer jag kollar upp shapen.
Sjukt indeed.Carled sa:F.ö. sjukt att två quivers på rad har Down V, iofs. ökar sannolikheten när nästa inlägg är från Norge...
CDV er en fin ski som ikke er som alle de andre barna.SiSt sa:Sjukt indeed.Carled sa:F.ö. sjukt att två quivers på rad har Down V, iofs. ökar sannolikheten när nästa inlägg är från Norge...
Gillar!
De går til Sverige.JTW sa:CDV er en fin ski som ikke er som alle de andre barna.SiSt sa:Sjukt indeed.Carled sa:F.ö. sjukt att två quivers på rad har Down V, iofs. ökar sannolikheten när nästa inlägg är från Norge...
Gillar!
Egentlig synd for alle andre at det ikke er flere av dem rundt omkring
Og nå venter jeg på mitt par nr2, hvis ikke SiSt har gitt dem bort til noen andre...?
Jaja, det er vel bra noen andre får glede av dem da.SiSt sa:De går til Sverige.
Jeg lager gjerne flere, men interessen er temmelig laber. Jeg tror noen må starte en kult, eventuelt en egen religion.