Vore bra att se om man har skrivit i tråden...

• Trådstartare Trådstartare Crispet
  • Start datum Start datum
C

Crispet

Guest
Om man skriver i en tråd så kan det vara skönt att se om det har kommit något nytt sen sist... Och på samma sätt se vilka inlägg som är nya sen sist man var på sidan... Om du kollar på t.ex. www.whoa.nu forumet så har dom tydligt markerat detta med olika färger på sina små "mapp-bilder" framför tråden. Går det att ordna något liknande här på freeride kanske? Tack som fan för en annars bra site förresten...

jo det är det den lilla rutan(bevaka inlägg) under den stora du skriver i är till för.. du klickar på den och får ett mail när nån har skrivit.. smart va.. peace

ja, men jag orkar inte få 5 nya skräpmail varje gång jag öppnar min inkorg hemma... Det måste ju kunna ordna nån enklare funktion där det kanske blir ett litet meddelande på sin egen sida här på FR istället.
"Nya svar i *länk*, *länk*, *länk* där du har skrivit"
Typ...

jo..eller som jag föreslog förrut att man kunde få ett mejl i fr-mejlet...eller också som den där gubben som blir röd:) fast en annan kul liten bild.. t.ex en banan ;)

en banan? :D eller kanske ett päron? Eller varför inte en liten bild på en mapp, så blir logiken genast mycket mer påtaglig.

jo..skämt osido men en liten mapp låter fint..eller typ en kamera som har lite med bevakning att göra :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp