Walter Wood stompar en 1620 i pipe!

NeeWTF

Ny medlem
Tror inte den har varit uppe här, kanske på NS som jag inte hänger på!
Walter Wood gör en väldig rak men ack så snurrig 1620!

Senast ändrad:
men det är juh forfarande ganska sick ;) men håller med om att det blir förmkt utan grab ;) henka drog juh i allaf mute på sin första gångem ;)

haha!! fyfan vad cp fult. ja lovar vem som helst här på freeride skulle kunna göra ett tusen gånger cleanre åk i pipen än det där!

snart ere nog dags för backfull backfull
De flesta kan ladda, men bara henrik landar.. ere inte lite så just nu?

Visst kan jag förstå att man vill pressa sina gränser och kul att han lyckades. Tråkigt bara att de flesta tävlingar premierar stora snurrar över stil. Så länge inte den här FISåkningen syns i riktiga filmdelar är jag i alla fall nöjd.

fan va galet!!! piper borde vara högre och större så man kan göra sånt med grab.
pipen i x-games borde vara dubbelt så hög.

hehe galet! koolt att snurra så där mycket! speciellt i pipe. Men gillar dock inte att man snurrar med spiken, blir så fult då! Han borde ha tagit en mute eller nå som henke :D. hehe

cleant, fast inte snyggt, men första gången så det är inge problem att det var lite fult, han kanske finslipar det hela nu och börjar dra den med mute som så många säger som om det vore lätt!
props till walter!

Ord på hemmingsson, Först i världen fan. Jag tror kanske inte han tycker de e skit snyggt heller men ser väl ut som 12orna gjorde i pipen från början

Det var ju visst snyggt, han såg ju ut att ta det rätt lungt ändå. Han stannade ju även upp snurren på slutet, han hade säkert hunnit snurra mer.

Att ens landa något så långt ner i pipen och från den höjden är imponerande. Dessutom är det med livet som insats, ser ni vinden i vimplarna?

DET ÄR JU SINNES! han flyger stört högt, och snurrar stört snabbt, han skulle ju lätt med den spinnen få till en 1800, och det, hade varit sannerligen U-N-I-K-T. grymt var det i alla fall!

Tillbaka
Topp