Windells?

alexillusion

Ny medlem
Windells?
Tja, det är ju dags att kolla upp vad man skall hitta på till vintern nu, och jag har fastnat totalt på detta "Windells Winter ski/snowboard camp" för adults (vuxena) för träffa mer erfarena åkare bli coachad till en bättre åkare osv, de verkar ha mycket roliga aktiviteter,tävlingar, hopp, rails spela in shreds mm. Verkar sjukt kul !

Frågan är nu om någon har vart där berätta även du inte har vart med om Adult campet (18+)
Gärna hur man bor?,hur bra man lär sig?, hur värt det är osv skriv skriv :).

Länk för er som vill kolla in http://www.windells.com/

Windells?
om du har så mycket pengar att du kan åka dit kan du väl lika gärna köpa simon dumont så kommer han till sverige och lär dig allt han kan

Windells?
Det kostar 8300 för hela campet sen resan dit som kostar ca 6000 = 14300 kr visst det är mycket men frågan var ju faktiskt om det var värt det ? :) inte att köpa hit dumont för typ 2 milljoner

Windells?
hyr anläggningen i orsa och jibba loss en helg för kanske en tiondel av det priset! då får du coatching i vattenhopp och studsmatta, närmare att åka och sjuukt kul endå!

att åka till windells bara för ett camp känns inte ritigt värt... iallfall inte om du frågar mig!

är du däremot ekonomiskt oberoende eller har en pappa som tjänar bra så är de bara att sticka iväg! är förmodligen jäävligt roligt! :D

Windells?
jeppenator sa:
hyr anläggningen i orsa och jibba loss en helg för kanske en tiondel av det priset! då får du coatching i vattenhopp och studsmatta, närmare att åka och sjuukt kul endå!

att åka till windells bara för ett camp känns inte ritigt värt... iallfall inte om du frågar mig!

är du däremot ekonomiskt oberoende eller har en pappa som tjänar bra så är de bara att sticka iväg! är förmodligen jäävligt roligt! :D
Jag håller med om priset xD skulle aldrig haft råd att åka dit, drog mest upp tråden för o kolla om någon visste om nåt liknande lite närmare :)

Windells?
Jag var på väg till Whistler för att jobba i vintras och stanna kvar nu i sommar för att åka och förhoppningsvis jobba med på ett camp... men pga den ekonomiska krisen (min skidlärarjobb försvann) och ett jobberbjudande hemma så blev det aldrig av. Så kan det gå.., lite segt nu när åksuget är som störst och man ser alla bilder och filmer därifrån.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp