Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kommer in? du kan beställa dom redan idag med 181...Hmmm90 sa:Tjaa! Mkt bra tråd, står allt man behöver veta:D undrar bara en sak, vet någon om det kommer in 181 längden på scratch FS 06/07 modellen?
ah okey.. my bad then .. ;PHmmm90 sa:okej tack "lider"men hade redan kollat på sidan så priste visste jag;P men där stod det att 181 modellen inte fanns:/ å så mailade jag dom i går och dom svar idag att 181:an var utsåld och inte kommer tillbaka för ens tidigast i januari
men men...
Nix, redan inräknadmyrshlok sa:tillcommer det moms när man handlar därifrån?
varför?ekdahl sa:sponsra dom svenska återförsäljarna och köp era grejjer i sverige era snåla jäävlar!
jag tror bestämt att det finns svenska sidor som säljer skidor och annat på internet med.wuchi sa:varför?ekdahl sa:sponsra dom svenska återförsäljarna och köp era grejjer i sverige era snåla jäävlar!
jag köper hellre utrustning på internet och slipper höra på hypade affärsnissars säljsnack.
jag ser bara fördelar med internet. dessutom slipper man ju ränna runt i olika butiker för att hitta rätt grejer. skönare att gå det till dörren direkt
självklart behöver man fixa pjäxor. prova ut pjäxor. det är det enda jag köper i skidaffärer nu för tiden. och valla etc brukar jag väl inhandla också.Hasse sa:Och pjäxor behöver du tydligen inte prova? Det tycker jag låter superbra. Du måste ha en grymt felfri fot så då får man gratulera. Men till skillnad från dig så behöver folk i allmenhet prova pjäxor för att få en med rätt bredd, rätt höjd, flex och dylikt. Skulle tippa på att det förmodligen finns en bättre pjäxa till och med för dig än du har på din fot. Anser att 70% åker med fel pjäxa egentligen. Sen så ingår oftast att man trycker pjäxan och ser till att den sitter bra på foten om du köper den i en butik till skillnad från nätet då du får betala för alla ombyggnationer av den.
haha kanske har du rätt. men det bekräftar ju bara att det för mig är bättre att handla på internet, skita i butikerna som inte har lust att ge mig den service jag förväntar mig.Hasse sa:Den herren som kommer in med familjen lägger förmodligen mer pengar än dig. Antar att han skall köpa nya skidor till sina barn som som tävlar. Så då lägger han förmodligen ca 10000:- per unge skulle jag tro. Alpinklubbar är en guld gruva för alla skidbutiker så.
Tror inte det skall vara så svårt att göra så och lägga pengar emellan. Jag har då aldrig haft nåt problem med det iaf. Fast beror säkert en del på personalen den dagen och hur man löägger upp det oxå så.
Ang bindnings monteringen så är jag fortfarande tveksam till att det tar 2-3 min. För i så fall om du monterar ett par Pontoon, Big Daddy eller en annan FATskis med din hemma gjord mall så att det blir korrekt monterat så tycker jag verkligen att du skall lämna in en patent ansökan på den och sälja den till all skidbutiker.
//H
jag klarar mig fint på mina m88or. kanske blir något fetare sen om herr bore bestämmer sig för att skämma bort oss.Hasse sa:Oki så det gör du inte?? Lär ju heller aldrig behöva några i Åre heller så![]()
Sorry att det blev off-topic men blir lätt så... Är ju inte lika urspårad som andra trådar så :PDr_Snow sa:Liten påminnelse, tråden handlar om internetbutiken Sport-Conrad, låt oss hålla diskussionerna till detta ämne.
jag ser fram emot en lerig cykel/krogduel i sommar dåHasse sa:Ja om det kommer en 50 cm puder och jag inte behöver vara i liften kl 07 för att få åka ett åk så. Nä är hellre i Alperna där jag tjänar riktigt bra pengar och inte är nån puder hets så.
Är gärna där på sommaren när det är folk som man kan umgås är där.![]()