Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet ej. Mejla och fråga?TBJ sa:någon som vet om scott p2 kommer finnas att köpa där dom nya asså:P
du får skriva in va du vill på ett ställeRege sa:Jag ska köpa Fujative mittmonterade, men ingan av altnativen är väll det? core center, standard och mid sole? På fujativen är ju core center bakom mitten. Hur ska ja göra för att få dom mittmonterade?
//Rege
Okey tack!ArtistY sa:du får skriva in va du vill på ett ställeRege sa:Jag ska köpa Fujative mittmonterade, men ingan av altnativen är väll det? core center, standard och mid sole? På fujativen är ju core center bakom mitten. Hur ska ja göra för att få dom mittmonterade?
//Rege
skriv där att du vill ha dem mittmonterade (på engelska) haha
Jag tror du får ge oss lite mer fakta än så om du ska komma och påstå att SC endast sysslar med andrasortering.Jonsbert sa:Bara andrasortering på Sportconrad!
tryck på submit.alwaysCrash sa:hejhej ! <3 hag har ett litet problem , jag vet inte hur man går vidare till själva beställningen här ifrån:
http://sport-conrad.de/englisch/Warenkorb/check_out.asp?CartPack=70000533*72104204
Mvh / Hampus <3<3