www.sport-conrad.de

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 47776
  • Start datum Start datum
www.sport-conrad.de
cencuron

Ja du är helt ute och cyklar om du skrev det, jag skrev exakt samma sak och då tog det några dgr innan jag sedan fick ett mail där dem sa att 26.5 mm troligtvis är fel vilket det naturligtvis var eftersom att ingen normal människa har ett par pjäxor med en sula på 26.5 mm.

Det är bara att vänta på ett mail nu mannen, om det verkligen var så att du skrev 26.5!

www.sport-conrad.de
Fick precis mina Völkl Karma med look p14 lifter. Beställde 3:e januari, betalade med kort. Fick mail direkt efteråt om att ordern var mottagen. Skickades den 5:e och var framme i Helsingborg den 10:e. Mailade sport conrad under tiden, frågade och fick tracking nummer så att man kan se vart paketet befinner sig (via posten.se eller dpd.net).

Som andra också har sagt här, är man osäker och undrar vart man ska placera bindningarna så kan man alltid skriva hur man åker och be om en rekommendation, funkade bra för mig.

www.sport-conrad.de
Nu är det såhär att jag har beställt, och gjort missen att jag skrev in min pjäxstorlek där dom frågade efter "outer sole" storlek.
Vad ska jag skriva där då? engelska är inte direkt min starka sida när det gäller sådana saker.
Så någon som vet får gärna berätta för mig så att jag kan skicka tillbaka ett mail till Mr.Conrad.
F.ö så skrev jag 26.5 på pjäxstorlek, om det nu har någon betydelse.

www.sport-conrad.de
cencuron:

De du borde ha skrivit var hur lång din sula är på pjäxan, jag har tex. 305mm lång sula. Längden på pjäxans sula står på ena sidan av sulan.

Lycka till!

/Leder

www.sport-conrad.de
doh.
jag som har mina pjäxor 3 mil bort :S
men hur stora fötter har du?
kan man inte bara skriva in 305mm och sen ställa om dom när man väl får dom?

www.sport-conrad.de
Får man ett meddelande när laggen har skickats iväg?? Eller skickas dem bara så fort dem fått beställningen?

/danne

www.sport-conrad.de
Beställde två trancieverpaket (spade, sond och Barryvox tranciever).
Gick lös på dryga 6.000:- Billigaste pris jag hittat här hemma är 3.995:-/st på Addnature vilket innebär att jag sparade 2.000:- för att köpa dem därnere.

Beställde i måndags och fick hem grejorna idag torsdag. Det är snabbt jobbat. Jag fick inte något bekräftelsemail dock eftersom jag beställde via mail. Deras webshop funkar inte alltid fick jag berättat för mig när jag ringde dem.

Länge leve Conrad!

www.sport-conrad.de
Nu har jag fått ett mail om att dem har skickats iväg, dem skickades iväg igår(11:e) på eftermiddagen hur långt tid tror ni att det tar till Stockholm med tanke på att det är helg och sånt där?

/danne

www.sport-conrad.de
Alla frågor som du danill, och cencuron har haft kunde ni fått svar på om ni bara läst inläggen innan... Och det där med sullängd stod ju faktiskt i flippeens huvudinlägg... Skäms!

www.sport-conrad.de
Carled

Jag har läst inläggen innan men det var ett tag sen så ja har inte kommit ihåg allt som skrivits och lat som man är så har jag inte orkat läsa om det!

Jag ska skämmas jag lovar!

www.sport-conrad.de
Beställde ett par Völkl Karma i måndags kväll med ett par Marker 1400 bindningar, nu fick man sms från pappa att dom stog hemma i hallen ... alltså ca 5 dagar i leverans.. (blir nog 4 eftersom man beställde runt 17-20)

kan bara säga att det är stort plus till S-C

www.sport-conrad.de
Jag ska köpa Fujative mittmonterade, men ingan av altnativen är väll det? core center, standard och mid sole? På fujativen är ju core center bakom mitten. Hur ska ja göra för att få dom mittmonterade?

//Rege

www.sport-conrad.de
Rege sa:
Jag ska köpa Fujative mittmonterade, men ingan av altnativen är väll det? core center, standard och mid sole? På fujativen är ju core center bakom mitten. Hur ska ja göra för att få dom mittmonterade?

//Rege
du får skriva in va du vill på ett ställe
skriv där att du vill ha dem mittmonterade (på engelska) haha

www.sport-conrad.de
var på sidan klickar man för att gå vidare/köp när man fyllt i var man ska ha bindningarna och längd och så?

känner mig lite dum hittar inte vidar:S:S

tack på förhand:)

www.sport-conrad.de
jag har bara negativa saker att säga om sports-conrad.. Det va så attt jag skulle köpa lagg, men dom va slut.. fast dom va snabba att svara på alla mail iofs..
(inte jätte seriöst inlägg, ska gå och lägga mig nu, plugg imorron)

www.sport-conrad.de
är det bara jag som fått en jätte fin katalog från sportconrad?
bilden på framsidan är tagen i kittelfjäll:O:O:O

www.sport-conrad.de
Mmmm! Har planerat att köpa telisar från dem till vintern, så det här var trevlig info! Bra och billigt, kan det bli bättre?

www.sport-conrad.de
Jag ska fan köpa ett par skidor från sc

grymt taggad o man verkar kunna spara ett anatal tusenlappar genom att köpa här en på tex alpingaraget!

creeds till sc! :)

Tillbaka
Topp