Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kvalåken, inte bara finalen.jon_olsson sa:www.jon-olsson.com/videoblog
Vi kommer inte kunna köra live som ni kanske förstår, men vi kommer ha previews där vi visar hur
banor mm ser ut och pratar med åkare, sen kommer tävlingarna upp ca 5h efter prisutdelning.
Kom gärna med förslag om det är ngt som ni skulle vilja se från Winter X.
Mvh JON
Gärna inte en youtube film så att man kan få bättre kvalla.jon_olsson sa:www.jon-olsson.com/videoblog
Vi kommer inte kunna köra live som ni kanske förstår, men vi kommer ha previews där vi visar hur
banor mm ser ut och pratar med åkare, sen kommer tävlingarna upp ca 5h efter prisutdelning.
Mvh JON
eller? jaja, de borde ju visa det i vilket fall för marknaden=stor!ChristofferAldell sa:Helt sjukt att Sverige inte gör allt för att sända X-games live på svenska kanaler. Fler folk som sysslar med detta än hockey+fotboll tillsammans nu känns det som..
Jo, men nu har sverige fotbolls kåta gubbar som blir så upphetsade så dom får hjärtattacker och tycker det är jätte häftigt när man sparkar en boll!ChristofferAldell sa:Helt sjukt att Sverige inte gör allt för att sända X-games live på svenska kanaler. Fler folk som sysslar med detta än hockey+fotboll tillsammans nu känns det som..
Helt onödigt att klanka ner på fotboll...jag är all sportare dvs jag gillar de flesta sporter! fotboll är en av dom...kom inte och säg annat än att det är större när 100 000 svenskar åker till berlin för att uppleva och se på sverige i VM !! =)jaGUDniPRAST sa:Jo, men nu har sverige fotbolls kåta gubbar som blir så upphetsade så dom får hjärtattacker och tycker det är jätte häftigt när man sparkar en boll!ChristofferAldell sa:Helt sjukt att Sverige inte gör allt för att sända X-games live på svenska kanaler. Fler folk som sysslar med detta än hockey+fotboll tillsammans nu känns det som..
Serri hur orkar dom sända hockey och fotboll 24/7 på tv, löjligt!
Men inom ett par år tror jag nog att svensk tv öppnar ögonen för "riktig" sport..
Men tv8 kommer inte visa de.SVENKE sa:men vilka tider visas det på tv 8 då?
TJa juuuuuueeen!!jon_olsson sa:www.jon-olsson.com/videoblog
Mvh JON
Det var ju precis det jag syftade på.. Jag kom inte med exakt fakta, utan mer ett påstående att det har blivit en stor sport :Phyllengren sa:eller? jaja, de borde ju visa det i vilket fall för marknaden=stor!ChristofferAldell sa:Helt sjukt att Sverige inte gör allt för att sända X-games live på svenska kanaler. Fler folk som sysslar med detta än hockey+fotboll tillsammans nu känns det som..
Min pappa köpte ett paket med kanaler och då kom det!Flygring sa:hur fick du det din jävel?:D