Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur var det, du kör binding freedom-inserts väl? Har du testat skruva ur quiverkillerinserts någon gång? De saknar ju mejselspåret.Sålt Down-skidorna så nu ska insertsen ut. Lödkolven värmer upp dem så att spoxin släpper jättelätt. Mask och handskar för att inte råka pilla på eller andas in epoxiångor (det var en gammal mask som jag ändå inte kunde donera till vården)
Visa bilaga 3651
Sen ska hålen fyllas igen med epoxi med filler. Det blir kalas och går att både borra och skruva precis var man vill, som att skidan vore oborrad
Visa bilaga 3652
Nope, aldrig provat QK och just av den anledningen. Visst, du kan väl skära till spår med en slipskiva till en mini-dremel kanske om det tryter men helst slipper iaf jag det krångletHur var det, du kör binding freedom-inserts väl? Har du testat skruva ur quiverkillerinserts någon gång? De saknar ju mejselspåret.
Riktigt trevlig setup där med Mercuryn och Highlanders, dessutom tycker ja färgerna matchar till 100! Nyfiken på Highlanders själv, men inte slagit till då ja är orolig över att den flexibla heelcupen ska vara för rörlig och försämra responsen... vore intressant att höra vad du tyckte du om fick några åkdagar med dem. Ha det!Visa bilaga 2725
Precis hemkommen från Brädkultur konstaterat att dom svarta Highlander jag beställt tillsammans med Mercuryn visar sig ha blivit vita på väg hem ☹
Jag som dagen till ära hade planerat amoröst monteringsmys i baktakt med Mari & Janne i mitt egna moderskeppSå typiskt
Nu börjar jag i.o.f.s. gilla den vita bindningen mer och mer men jag vill inte montera något innan jag gafflat med BK.
Kan förresten passa på att tipsa om att Brädkultur har minst 30% på hela sortimentet av brädor & bindningar!
Riktigt trevlig setup där med Mercuryn och Highlanders, dessutom tycker ja färgerna matchar till 100! Nyfiken på Highlanders själv, men inte slagit till då ja är orolig över att den flexibla heelcupen ska vara för rörlig och försämra responsen... vore intressant att höra vad du tyckte du om fick några åkdagar med dem. Ha det!
Jisses, ska du valla nio st. brädor i köket. Det var ingen lek direkt. Nio par, det är tur att man åker skidor. Vid snabb räkning kommer jag bara fram till åtta par. Exl längdskidor då. All respekt från en som har tillgång till ett STORT vallarum i föreningen som vi bor i.Började valla en av nio brädor som jag åker på. Önskade bara att Mr Grippy var lite bredare. Funkar helt okej men många av mina brädor är riktigt breda och då vikar de lite för lättVisa bilaga 3672
Har runt 40+ men åker inte på resten utan samlar bara.Jisses, ska du valla nio st. brädor i köket. Det var ingen lek direkt. Nio par, det är tur att man åker skidor. Vid snabb räkning kommer jag bara fram till åtta par. Exl längdskidor då. All respekt från en som har tillgång till ett STORT vallarum i föreningen som vi bor i.
Men jag har också vallat både här och där tidigare. Frugan var lagom nöjd när jag tog ett ledigt gästrum en vinter att bygga om en motorcykel i. Men vad gör man väl inte för konsten.
Ha de i köket!
Började valla en av nio brädor som jag åker på. Önskade bara att Mr Grippy var lite bredare. Funkar helt okej men många av mina brädor är riktigt breda och då vikar de lite för lätt

Vad blev viktstraffet på tejpen? Ändå världens näst lättaste yxa det därTejpade nytt handtag på skidyxan. Får se om det är en bra idé eller om det bara rullar av.
Visa bilaga 3683
Nuvarande vikt är iaf 259 gram.Vad blev viktstraffet på tejpen? Ändå världens näst lättaste yxa det där
Riktigt rolig bräda det där. Svänger som fan.Började valla en av nio brädor som jag åker på. Önskade bara att Mr Grippy var lite bredare. Funkar helt okej men många av mina brädor är riktigt breda och då vikar de lite för lättVisa bilaga 3672
Smidig att ta med sig och speciellt med förvaringen under för alla grejer men värd sitt pris? Nja inte om man redan har något som funkar. Ska valla några till brädor innan jag bestämmer mig helt vad jag tycker.Riktigt rolig bräda det där. Svänger som fan.
är det värt att köpa Mr grippy?
Tyckte bänken i kläppen fungerade ganska bra.Smidig att ta med sig och speciellt med förvaringen under för alla grejer men värd sitt pris? Nja inte om man redan har något som funkar. Ska valla några till brädor innan jag bestämmer mig helt vad jag tycker.
@unsuspected är ju helt galenHerregud människor, hur mycket åkdon samlar ni på er?! Jag hade som mest 5 par skidor, det var alldeles för många trots ett antal åkdagar förra säsongen som förmodligen trumfade den genomsnittlig alp-bummaren. Just nu har jag tre par skidor, det är helt perfekt och allt jag behöver. Har ni ens tid att åka på grejerna?
Vaddå, det perfekta antalet skidor kommer väl alltid vara nuvarande antal+1?Just nu har jag tre par skidor, det är helt perfekt och allt jag behöver. Har ni ens tid att åka på grejerna?
Vem behöver nåt annat än topptursskidor?!Vaddå, det perfekta antalet skidor kommer väl alltid vara nuvarande antal+1?
Tre par kommer man ju upp i med bara topptursskidor![]()
Jag...Vem behöver nåt annat än topptursskidor?!
Nu är ju iof alla skidor potentiella topptursskidor
Fäst dom baklänges, då ska du se att du får träning.Men då blir det väl mer träning och det kan behövas känns det som.