Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu blir det inte fler ledtrådar....Aha missade din senaste kommentar. Vi måste nog va i Rondane. Är det Høgronden månntro?
@larchii det är minsann ett tillräckligt bra svar!Va fan. Storronden då? Eller Rondslottet. Vet inte om man får dubbelgissa men nu gjorde jag det iaf![]()
@larchii det är minsann ett tillräckligt bra svar!
Du höll på att bjuda in @wertigo där på slutet som kunde ha snott dig på vinsten!
Fjället till vänster är Rondeslottet 2178 m och fjället till höger som frågan gällde är Storronden 2138 m.
Högfjällsområde precis som Dovrefjell (Rondane ligger precis öster om därom) vilket gör att topparna inte ser så spektakulära ut som i Jotunheimen t ex.
Och här heter bergen inte "tinden" eller "piggen".
Det var min första utlandssemester tillsammans med mina föräldrar och vi bodde på Rondane Högfjällshotell.
Din tur @larchii !![]()
Senja! Kelpen? Keipan? Nåt sånt
Segla är svårt att inte känna igen! Bara varit där på sommaren men en favoritplats på jorden helt klartHehe ja blev väl för lätt, helt rätt. Eller Keipen om man ska va noga då... Din tur
Bilden är norrifrån och från högre höjd.jag trodde, att bilden är från Ryfjället. Jag förstår nu inte helt, vad PisteCarver berättar.
Rätt på allt! Bilden är dagsfärsk från en topp nästan rakt norr om mitt hemmafjäll Laxfjället.Bilden är norrifrån och från högre höjd.
Formen på sjöarna och höjderna runtomkring ser precis ut som kring Tärnaby norrifrån.
@Corin har nog gått och lagt sig...
Bästa gissningen hahaaKilpisjärvi
Vallåsen?Man måste ju träna - i helgen ska boots och carvers på!
Ja, du har det bra du som bor vid bergen....
Geheimnis.... jag kanske kommer att använda någon bild ifall jag får chansen igen i den här tråden.Vallåsen?
Om jag inte minns fel så tror jag det är Mullfjället på bilden, och på den censurerade skylten står det "Åre".Åreskutan. Ser ut som en gammal skylt efter järnvägen
Nu förstod jag den.Nånting nära GayRanger?