Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fel landAvoriaz
Fel landBad Gastein
Hmm, 3 svar i rätt land, men inte FR eller AT som är de enda jag ser med 3 eller mer svar? Eller saknar jag svar hos mig?Fel land
Rätt land men inte nära
Blev fel av mig där, ursäkta mig.Hmm, 3 svar i rätt land, men inte FR eller AT som är de enda jag ser med 3 eller mer svar? Eller saknar jag svar hos mig?![]()
Nu börjar du närma dig.Disentis då kanske? Om VS och Engadin inte är nära...
Rätt svar! Din turAndermatt då, finns ju en hel del turer där.![]()
Var är det där? Baksidan av Gemsstock, eller upp mot Oberalppass? Bild kommer snart...Rätt svar! Din tur
Baksidan av GemstockVar är det där? Baksidan av Gemsstock, eller upp mot Oberalppass? Bild kommer snart...
Glacier 3000 ovanför Les Diablerets/Gstaad stämmer bra. Dalstationen ligger på passet Col du Pillon på runt 1550m.Les Diablerets, Col du pillon?
Tack tack, det blev några sköna dagar i Funäsdalen med finsnö och fulväder. Välbehövligt.Glacier 3000 ovanför Les Diablerets/Gstaad stämmer bra. Dalstationen ligger på passet Col du Pillon på runt 1550m.
Välkommen tillbaka @STORPOTATEN
Min skidkollega som var med säger att Disentis är rätt. Dubbelt rätt till dig isåfallDisentis då kanske? Om VS och Engadin inte är nära...
Nein.
OT paus... Tycker mig urskilja distinkt olika principer här när det gäller avatars.
På ena sidan finner vi t.ex. Storpotaten, Hawk och Saltum (och kanske undertecknad) m.fl. som verkar odla en något självironisk stil. I andra änden av spektrat har vi de (iofs säkert lika ödmjuka personer) som väljer att visa sig i sin stiligaste utrustning med fluffet sprutande under bredlaggen.
Sedan har vi Ivo. Vad gör han på sin bild? Stänger gylfen med en hand? Röker på?
haha!
menar du min profilbild?
Du får bonus om du ser var bilden är tagen (du har garanterat åkt där i likhet med de flesta i tråden).
Jag är inte så berest som jag kanske låter påskina!
Alagna? Vågade bara åka lift/pist när jag var där!
riksgränsenLedtråd: bilden är från midsommarafton 2015
riksgränsen
Åre? Har bara varit där så sent som 1 maj, och den gången var det myyycket snö kvar. Dock tveksamt om det kan se ut så där vid midsommar.du gick i fällan:
skidåkning på midsommar behöver inte vara i gränsen. (dessutom tror jag varken @STORPOTATEN eller @Hawk100 mfl. varit i gränsen)
Åre? Har bara varit där så sent som 1 maj, och den gången var det myyycket snö kvar. Dock tveksamt om det kan se ut så där vid midsommar.