Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Till vilket skidområde leder den här gondolen? Bonusfråga, vad heter platsen där jag stod och där dalstationen ligger?
032.JPG

OT paus... Tycker mig urskilja distinkt olika principer här när det gäller avatars.
På ena sidan finner vi t.ex. Storpotaten, Hawk och Saltum (och kanske undertecknad) m.fl. som verkar odla en något självironisk stil. I andra änden av spektrat har vi de (iofs säkert lika ödmjuka personer) som väljer att visa sig i sin stiligaste utrustning med fluffet sprutande under bredlaggen.
Sedan har vi Ivo. Vad gör han på sin bild? Stänger gylfen med en hand? Röker på?

OT paus... Tycker mig urskilja distinkt olika principer här när det gäller avatars.
På ena sidan finner vi t.ex. Storpotaten, Hawk och Saltum (och kanske undertecknad) m.fl. som verkar odla en något självironisk stil. I andra änden av spektrat har vi de (iofs säkert lika ödmjuka personer) som väljer att visa sig i sin stiligaste utrustning med fluffet sprutande under bredlaggen.
Sedan har vi Ivo. Vad gör han på sin bild? Stänger gylfen med en hand? Röker på?

haha!
menar du min profilbild?
Du får bonus om du ser var bilden är tagen (du har garanterat åkt där i likhet med de flesta i tråden. nej just det: @PisteCarver åker ju inte pffpist).

haha!
menar du min profilbild?
Du får bonus om du ser var bilden är tagen (du har garanterat åkt där i likhet med de flesta i tråden).
:-) Jag är inte så berest som jag kanske låter påskina! :-) Alagna? Vågade bara åka lift/pist när jag var där!

Snödjup

Tillbaka
Topp