Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det är Pilatus igen!Inte Pilatus igen?
Jag tror att Kalle har "mutat" sig själv och svarar inte på sina egna "hemmaberg".Mycket fin bild, men försöker få Thomas Ledins låt om "ett regnigt Europa" ut ur huvudet...Antar att Kalle antingen är mutad (i ordets rätta bemärkelse, som i "mute", stum...) eller har slut på bilder att visa vid en vinst... ;-)
Storlien Högfjällshotell, tyvärr varit stängt ett gäng år. Familjen Brunner har försökt sälja det ganska länge nu, lite osäker om det blitt sålt eller ej.
Thank you dear Sir!Välkommen tillbaka @STORPOTATEN
Visst jag står utanför Turtagrö hotell. Platsen där Norges (skandinaviens?) största, äldsta och populäraste toppturfestival hålls varje år.
![]()
Historien om Fri Flyt High Camp
Fri Flyt High Camp er den originale toppturfestivalen. Til tross for at Turtagrø Hotell brant ned 4 måneder før første festival, møtte 80 toppturfolk opp på den aller første High Campen i 2001.www.highcamp.no
Självklart så. Var nog sommarens friskaste dag där i lördags när Vemdalens Fjällmaraton gick av stapeln. Nej för tusan, i helvete att jag sprang. Det gjorde däremot frugan, och jag hejade glatt på i alla fall.Hovde express?
Snart har ju varenda liten skidanläggning sitt ”fjällmarathon”Jag har anmält oss alla till nästa års upplaga av fjällmaraton… Med after-maraton här, se bild.
Var är vi och vad heter detta berömda hak?
Visa bilaga 11198
Nu är vi i rätt del av världen!Ser ut som det ligger en timme från Luleå
Det är Cervinia. Vi tyckte mycket om byn, men jag måste säga, nästan mera om Monterosa och Gressoney. Vi har varit bara en vecka i Cervinia, och en vecka i Monterosa, och haft snö lycka båda gånger, och på jullovet!Cervinia?