Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tartiflette!Läcker bild eller hur?
Vilken maträtt kommer ni att tänka på när ni ser bilden?
Vet inte om alla tycker att den maträtten är lika läcker, men vilket maträtt är det?
Visa bilaga 11370
Nej, det är en svensk maträtt, och har som sagt samma namn som någonting som syns mitt i bilden i bakgrunden.Germknödel
Nej, men det är husmanskost.Isterband..?
Hade glömt, men gick ju att hitta igen.Rätt!
Hade ni glömt rotmosglaciären (Rotmoosferner)?
Förra gången den var uppe så sa @fredw att den skulle han aldrig glömma!
Nedan en närbild på den mäktiga rotmosglaciären.
Visa bilaga 11373
Vi skall dit igen i oktober. Vi har varit där flera gånger, bästa flugfisket i hela Europa, och ok lätt forspaddling. Lasko är bättre än Union!@KaitsuH så är det. Intill berget Kanin. Färdas man norrut genom Sočadalen och över Vršičpasset kommer man till Kranjska Gora.
Vi var ju i Björk i Hemavan! Jag trodde, att det här skulle ha varit mycket svårare. Men inte för dig @Kalle_Luzern !Björk i Hemavan? Lätta är de väl så man kan flytta runt dem lätt kanske?![]()
Du har ju haft bilder från Hemavan förut, och resten syntes ju i bild!Vi var ju i Björk i Hemavan! Jag trodde, att det här skulle ha varit mycket svårare. Men inte för dig @Kalle_Luzern !
Det sista har vi gemensamt!Måste ha förträngt det. Brukade få kväljningar av rotmos...
Du har rätt med Hahnen, men danne är vid Mythen (där det också finns ett Brunni)... Så var är vi?Kompletterar med Hahnen? Betyder väl tupp... Dannev ar först i området.
Nära nog!Ahh men h*vete du står på Gerschnialp-platån.... kanske?
Birkenstock är väl ”träbonnar”?Tror det är ett ...stock. Birkenstock?![]()
![]()