[Artikel] Bokrecension Alex Epicure "Och jag gav mig iväg"
Eller ut och åk lite skidor. Snö har ni fått. Njut, det är ni värda.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, när argumenten tryter är det lättare att ta till förolämpningarTycker ni kan se på film istället för att läsa. Lättare så.
Den här till exempel
![]()
TFF | Idag är det 21 år sedan första avsnittet av Gladpack sändes i SVT. Det firar vi med en sketch från avsnitt 6, Trögfattarföreningens årsmöte. Hela... | By Galenskaparna och After Shave | Facebook
Idag är det 21 år sedan första avsnittet av Gladpack sändes i SVT. Det firar vi med en sketch från avsnitt 6, Trögfattarföreningens årsmöte. Hela...fb.watch
Tycker ni kan se på film istället för att läsa. Lättare så.
Den här till exempel
![]()
TFF | Idag är det 21 år sedan första avsnittet av Gladpack sändes i SVT. Det firar vi med en sketch från avsnitt 6, Trögfattarföreningens årsmöte. Hela... | By Galenskaparna och After Shave | Facebook
Idag är det 21 år sedan första avsnittet av Gladpack sändes i SVT. Det firar vi med en sketch från avsnitt 6, Trögfattarföreningens årsmöte. Hela...fb.watch
Ridå.Eller som jag skrev på en gallskrikande persons sida häromdagen:
”[...] Det handlar däremot om makt och habegär där man faktiskt inte har egna argument för sin sak utan måste tysta sina opponenter.”
GrattisOch vet ni vad, jag har sålt 23 böcker sedan den här dispyten tog vid. Visst är det kul, och liksom lite exempel på hur det ligger till.
Trevlig, hoppas att ingen har kritik mot din enastånde debutnovell.Ps.
Varje vecka får jag flera vänliga meddelanden om min bok från personer i alla åldrar och kön.
Det var dåligt, bara för att nån inte gillade din bok eller ett stycke i boken, så klassifierar du dom som trögfattade??Tycker ni kan se på film istället för att läsa. Lättare så.
Den här till exempel
![]()
Ja, när argumenten tryter är det lättare att ta till förolämpningarHa det fint!
Det var en exemplifiering för att bevisa min sak. Om någon anser att ”stryka tipex över hans åsikter” inte på något sett kan tolkas som kränkande eller fel i en recension, hur kan då en enkel komedi anses det?Det var dåligt, bara för att nån inte gillade din bok eller ett stycke i boken, så klassifierar du dom som trögfattade??
Läs vad andra tycker om boken på en seriös boksite, som inte har politiska agendor, verkliga ”freeriders” alltså.
![]()
Och jag gav mig iväg av Alex Epicure (Häftad)
"I Alex Epicures starka, sorgliga, utlämnande men samtidigt djupt inspirerande och livsbejakande bok "Och jag gav mig iväg" bjuds du levande miljöbeskrivningar från franska alpernas puderfluffiga b...www.bokus.com
så klart du tycker det, då 99% av "recensiorer är 5stjärnor av 5 möjliga.Läs vad andra tycker om boken på en seriös boksite, som inte har politiska agendor, verkliga ”freeriders” alltså.
![]()
Och jag gav mig iväg av Alex Epicure (Häftad)
"I Alex Epicures starka, sorgliga, utlämnande men samtidigt djupt inspirerande och livsbejakande bok "Och jag gav mig iväg" bjuds du levande miljöbeskrivningar från franska alpernas puderfluffiga b...www.bokus.com
Ja, och... Hur ska du förklara dig ur det härså klart du tycker det, då 99% av "recensiorer är 5stjärnor av 5 möjliga.
kan du inte skilja på sett och sätt så tycker ja att du kan vara lite mer ödmjuk.Det var en exemplifiering för att bevisa min sak. Om någon anser att ”stryka tipex över hans åsikter” inte på något sett kan tolkas som kränkande eller fel i en recension, hur kan då en enkel komedi anses det?
Jag hoppas du förstår hur jag menar.
vad finns att förklara?Ja, och... Hur ska du förklara dig ur det här![]()
Varför tror du? Beskriv logiken bakom att ha 12 st 5 stjärnor och hatisk 1 stjärna. Inser du dynamiken.vad finns att förklara?
Det var en exemplifiering för att bevisa min sak. Om någon anser att ”stryka tipex över hans åsikter” inte på något sett kan tolkas som kränkande eller fel i en recension, hur kan då en enkel komedi anses det?
Ja
är ........ trummvivel..... KOMPISAR.....logiken bakom att ha 12 st 5 stjärnor och hatisk 1 stjärna.
www.instagram.com
är ........ trummvivel..... KOMPISAR.....
varför är du då sur över en(1) resension ?Varje vecka får jag flera vänliga meddelanden om min bok från personer i alla åldrar och kön. Det har fortsatt komma sedan jag publicerade i september förra året. Mina böcker säljs via flera olika plattformar, bokinfos distribution till alla digitala bokhandlare är en, sedan har min leverantör en egen där boken är betydligt billigare, och så säljer jag irl via events och liknande. Det har väl blivit ca 350 böcker. Inte mycket men ok med tanke på den snäva målgruppen (i Swe, utomlands är den mer efterfrågad) och att jag debuterar.
varför är du då sur över en(1) resension ?
Skrev också om dwt innen. Orkar inte korrigera hela tiden. Jag är rött storvuxen. Det hade tagot åratal att få sllt rätt. Tyvärr ändrar autokorrekt mina grejer lite gslet.kan du inte skilja på sett och sätt så tycker ja att du kan vara lite mer ödmjuk.
Skrev också om dwt innen. Orkar inte korrigera hela tiden. Jag är rött storvuxen. Det hade tagot åratal att få sllt rätt. Tyvärr ändrar autokorrekt mina grejer lite gslet.
Klart du är sur, då du ber redaktionen på freeride att ta bort recensionen då den var lite negativ enligt dig.Jag är inte sur alls, varenda inlägg verkar sälja en bok. Jag bara tar upp ett dilemma i cancel-kulturens Svedala.
varför är du då sur över en(1) resension ?
Vad är ditt svar? Hittar inte...Har redan besvarat den frågan. Läs ovanför.
Snälla, kan vi inte snacka om lite seriösare frågor. Ni måste väl ha argument för er sak?
Det verkar vara en "dålig" recention då det är det enda du hakar upp dig på...Vet du vad mitt absolut största problem är ikväll?
Gasen tog slut i tuben, så det blir kanske inga popcorn. Trist.
Klart du är sur, då du ber redaktionen på freeride att ta bort recensionen då den var lite negativ enligt dig.
Eller vad menar du med att du vill att de ska ta bort recensionen?
Var det inte du som klagade på stavning?Det verkar vara en "dålig" recention då det är det enda du hakar upp dig på...
men... du länkade ju inlägget alldeles nyss. Har du druckit mer vin än mig? Troligtvis. Har du surfat bättre än vad jag gjorde alldeles nyss. Ytterst tveksamtVad är ditt svar? Hittar inte...
Jo, jag vet/trodde/förmodade att jag stavade fel på recension...Var det inte du som klagade på stavning?![]()