PerK
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Missade frågan "Var?". Blev för snabb när jag visste vems konsten var. "Blind höna" igen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Missade frågan "Var?". Blev för snabb när jag visste vems konsten var. "Blind höna" igen.
Exakt där! Lite lätt uppmjukning. Men hans glaskonst är mkt skarp!Solliden
Konst av Bertil Vallien![]()
Din tur! Video?Solliden
Konst av Bertil Vallien![]()
Trysil
Bra gissning, men tyvärr fel.
Sorry, nej!Stöten!
Kanske likt men inte rätt. Liknande longitud iaf.Ser ut som Stranda!
Yes! Var där för två veckor sen. Mycket bra snöförhållanden. Över till potäten!Röldal?
Nej, det är det inte.Les 2 alpes /Bellecombe
Typ nåt sånt. Står uppe på glaciären och ser ned mot Passo Presena och Passo Paradiso. Lite molnigt men hyfsad utsikt ändå får man säga.Upp mot Passo Presena vid Passo del Tonale?
Skönt att se riktiga bilder igen.Jahapp....då hade jag ju tänkt köra del 4 i "Tvivelaktigt skidmode", men jag verkar ha slarvat bort mina bilder...
Nåväl, vi får ta denna så länge - var står jag och tar bilden?
Visa bilaga 16944
Låter som att jag inte missade så mycket här under semestern då. Åkt och tittat på bergen runt Titlis i Kaiserwetter 5 dagar i rad...Skönt att se riktiga bilder igen.
Har varit mest små kullar, skulpturer, skjul och skotrar de senaste dagarna.![]()
Var lite nervös hur de skulle reagera, gick förbi riktigt nära med stup på två sidor… Men de ignorerade mig totalt.Gamsarna ser ju ut att ligga i bakhåll för ett stånganfall!![]()