Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Jag hänger på, nytt Tema:
Var är bilden tagen?
Vem har gjort konsten?
1646250306958.jpeg

😄 fan nu har ni klämt alla ställen där skotern inte stod!
Är flyttad inom samma system sen bilden togs.
Får mig att tänka på hur hårt dissad Sälen är bland freeride folket, fast ingen verkar ha varit där🤔
Som 3 barns far är det ett fantastiskt ställe, men nästa vinter blir det alperna premiär med de 2 äldsta.

Ha ha, där satt den! Det var välförtjänt. ;)
Btw. jag åker till Sälen ibland men inte till Lindvallen under de senaste 17 åren.
Bild kommer snart...

Jahapp....då hade jag ju tänkt köra del 4 i "Tvivelaktigt skidmode", men jag verkar ha slarvat bort mina bilder... :unsure:

Nåväl, vi får ta denna så länge - var står jag och tar bilden?
1646309568553.png

Jahapp....då hade jag ju tänkt köra del 4 i "Tvivelaktigt skidmode", men jag verkar ha slarvat bort mina bilder... :unsure:

Nåväl, vi får ta denna så länge - var står jag och tar bilden?
Visa bilaga 16944
Skönt att se riktiga bilder igen.(y)
Har varit mest små kullar, skulpturer, skjul och skotrar de senaste dagarna.:ROFLMAO:;)

Skönt att se riktiga bilder igen.(y)
Har varit mest små kullar, skulpturer, skjul och skotrar de senaste dagarna.:ROFLMAO:;)
Låter som att jag inte missade så mycket här under semestern då. Åkt och tittat på bergen runt Titlis i Kaiserwetter 5 dagar i rad... :cool:

Jag har inte tappat bort nästa bild i min Stenbockserie:
665.JPG

Bilden från en trevlig kamvandring. Eftersom det inte finns så mycket att gå på i den där, kommer en bild på panoramat med lite mindre dimma. Mot vilken bergsstation var jag på väg?
IMG_0485.jpg

Snödjup

Tillbaka
Topp