Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Tärnaby är rätt. Jag verkade vara den enda gästen i skidanläggningen den dagen, förutom några från skidgymnasiet, och det var fin nysnö.
Till och med solen kom fram en stund.
IMG_20220207_103539.jpg

Din tur @PisteCarver

Har ingen Canon med grym Zoom som PC men frågar ändå ”vilken skidort kan anas vid horisonten”? Och från vilken skidort/anläggning är bilden tagen???
D6D7E077-E1BB-43BC-A361-91E22BB97573.jpeg

Topp. Trysil ser ju rätt inbjudande ut därifrån. Nu har jag letat upp en bild från nyårshelgen 1993/1994. I vilken skidort är jag och vad är det för märke och längd på skidorna. Näe, orten räcker.

Får bjuda på två ledtrådar:
1. Norr om Sveg.
2. Gruvort (ish iaf).

Bilagor

• 84D4E356-CE30-4519-833A-E54A5F4C9B63.jpeg
    84D4E356-CE30-4519-833A-E54A5F4C9B63.jpeg
    458.5 KB · Besök: 81
Senast ändrad:
Topp. Trysil ser ju rätt inbjudande ut därifrån. Nu har jag letat upp en bild från nyårshelgen 1993/1994. I vilken skidort är jag och vad är det för märke och längd på skidorna. Näe, orten räcker.

Får bjuda på två ledtrådar:
1. Norr om Sveg.
2. Gruvort (ish iaf).
Jag gissar på Dundret men har säkert fel..!

Se om det blir något annat i slutet av månaden, verkar tunt med sällskap i Engelberg för en gångs skull. Surt att det är rätt hård snö överallt just nu, och noll mjukt i långtidsprognosen… 🤬 Skyller på Putin den jävla jubelidioten, värre än Trump

Naj…
Dags för dig att ta en tillfällig paus från Engelberg och kolla in lite andra orter?;)
Fast......jag har ju för mig att @Kalle_Luzern redan varit i Lenzerheide/Arosa ...eller minns jag fel? Kanske blev lite mycket innanför skaljackan på den jobbtrippen tänker jag.. 😉

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp