Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NäHemavan?
Nej, fel land.Är det Rocher d'Arguille?
Ja, det är över 3000 m.Det ser ju högre ut... och bergen runtomkring stämmer inte.
Nej, men nu börjar vi närma oss.Så tyst här, slänger ur mig nåt bara... Piz Kesh?
Hinner inte kika någonting just nu, men kollade en snabbis igår kväll och då dök en Verstanclahorn upp, kan det vara den?Det är ingen ”pizza” utan ett ”horn”.![]()
Japp, Verstanclahorn 3298 m är det.Hinner inte kika någonting just nu, men kollade en snabbis igår kväll och då dök en Verstanclahorn upp, kan det vara den?
Ojdå!
Helt rätt!!Stöten och du ser Trysil?
Jag gissar på Dundret men har säkert fel..!Topp. Trysil ser ju rätt inbjudande ut därifrån. Nu har jag letat upp en bild från nyårshelgen 1993/1994. I vilken skidort är jag och vad är det för märke och längd på skidorna. Näe, orten räcker.
Får bjuda på två ledtrådar:
1. Norr om Sveg.
2. Gruvort (ish iaf).
Passar in på ledtrådarna - men fel.Jag gissar på Dundret men har säkert fel..!
Solen lyser väl inte i Gällivare vid Nyår?Jag gissar på Dundret men har säkert fel..!
Fel tyvärr. Och där lyser nog inte heller solen på nyår som @PisteCarver hintade om.Luossavaara?
nej, men kanske ungefär lika mycket glesbygd,,,Jäkkvik
Nu är det bra nära.Blåsjön? I Stekkenjokk har varit nån gruva i varje fall.
Klimpfjäll är rätt! I övrigt var svaret Kästle 203.Nu får det vara färdig gissat.
Klimpfjäll.
Naj…Sitter på tåget, så ren chansning. Bergün?
Fast......jag har ju för mig att @Kalle_Luzern redan varit i Lenzerheide/Arosa ...eller minns jag fel? Kanske blev lite mycket innanför skaljackan på den jobbtrippen tänker jag..Naj…
Dags för dig att ta en tillfällig paus från Engelberg och kolla in lite andra orter?![]()
Halvdags åkning i Arosa, resten ”team building” i mötesrum respektive baren…Fast......jag har ju för mig att @Kalle_Luzern redan varit i Lenzerheide/Arosa...eller minns jag fel? Kanske blev lite mycket innanför skaljackan på den jobbtrippen tänker jag..![]()