STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Inget som direkt ringer en klocka, men en gissning kan jag bjucka på - Sestriere?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra gissat. Du är jäkligt nära men inte helt rätt.Inget som direkt ringer en klocka, men en gissning kan jag bjucka på - Sestriere?
Sauze d'oulx då?Bra gissat. Du är jäkligt nära men inte helt rätt.
Det stämmer din tur @STORPOTATENSauze d'oulx då?
Häpp. Tänkte faktiskt först på Sauze pga den breda dalen, men tänkte att Sestriere nog var en mer hipp sportlovstripp för ett gäng år sedan.Det stämmer din tur @STORPOTATEN
Still too easy.Höllenstein?
Kör en till @STORPOTATEN , och lägg på några "levlar"Still too easy.
På tal om Höllenstein så finns det utanför Tux ett hotell som heter Höhlenstein och just nu har sjysta deals på booking om man tänkt sig spendera kommande påsk där. Just sayin.
Bilden är din @PisteCarver
Hotel Höhlenstein har jag ofta åkt förbi och det ser fint ut, men jag har aldrig bott där.På tal om Höllenstein så finns det utanför Tux ett hotell som heter Höhlenstein och just nu har sjysta deals på booking om man tänkt sig spendera kommande påsk där. Typ 22 kakor för 2 dubbelrum med halvpension. Ser trevligt ut.
Just sayin.![]()
Jahapp....hoppar fram till Zillertal level 22 då.Kör en till @STORPOTATEN , och lägg på några "levlar", jag ska ner och träna.
Det är i alla fall stil på supandet, Prosecco (i sämsta fall) i de flesta glasen OCH Weissbier.Afterski? Med sådana kläder på? Nej, ni har inte ens åkt skidor, bara supit hela dagen.
Stil är ju individuellt och personligen anser jag stil på afterskin är Fernet och bäss. Bubblet går över vänster axel och där står @Hawk100 och fångar upp det med vidöppen trut.Det är i alla fall stil på supandet, Prosecco (i sämsta fall) i de flesta glasen OCH Weissbier.![]()
Hmmm, det var ju ett sätt att försöka undvika det kluriga i bilden. Så jag konstaterar att du är rätt ute, men svarar inte helt korrekt.Grinberg?
När kommer Level 100?Ja, vilka av lippsills-spetzarna är det som syns, och vilken är högst?Drar till med Mittlere Grinbergspitze (2867 m).
Ska kolla om jag har någon sån bild med inzoomad snöflinga, extra för dig...När kommer Level 100?![]()
Trodde jag också först, men efter att ha konsulterat diverse karttjänster och orakel visar det sig inte stämma. Och då återstår egentligen bara......?Ja, vilka av lippsills-spetzarna är det som syns, och vilken är högst?Drar till med Mittlere Grinbergspitze (2867 m).
Well, först måste ju denna klaras av.......vilket verkar klurigt.När kommer Level 100?![]()
Ok, nu finns det bara en kvar då.....Hintere Grinbergspitze 2884?
Tydligen även kallad "Kristallner"?
Tadaaaa!!Vordere Grinbergspitze 2764 m
Målfoto och är ganska säker på att det är Sunjet och inte Nordhangbahn (mht. bla. vinklarna jämf Grillhofalm i bakgrunden).4er Sunjet kanske?
Det gick undan. Bilden tagen nära båtbryggan i Flüelen, vi tog en båttur genom sjön och klev av där.I närheten av Flüelen?
Korrekt! Din tur!Hafjell och 43?
Är du säker, kanske är Renfjället i bakgrunden?Luring? Liften ser inte helt modern ut (för det är ju inte i Åre...)