Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Häpp. Tänkte faktiskt först på Sauze pga den breda dalen, men tänkte att Sestriere nog var en mer hipp sportlovstripp för ett gäng år sedan. :)

Zillertal level 6.
Vad heter toppen?
1651174100267.png

På tal om Höllenstein så finns det utanför Tux ett hotell som heter Höhlenstein och just nu har sjysta deals på booking om man tänkt sig spendera kommande påsk där. Typ 22 kakor för 2 dubbelrum med halvpension. Ser trevligt ut.
Just sayin. ☝️
Hotel Höhlenstein har jag ofta åkt förbi och det ser fint ut, men jag har aldrig bott där.
Kanske något för sommarskidåkningen, får kolla.
Tyvärr har mitt favorithotell Tirolerhof i Lanersbach höjt priserna ganska kraftigt det här året.

Det är i alla fall stil på supandet, Prosecco (i sämsta fall) i de flesta glasen OCH Weissbier. (y)
Stil är ju individuellt och personligen anser jag stil på afterskin är Fernet och bäss. Bubblet går över vänster axel och där står @Hawk100 och fångar upp det med vidöppen trut.

Senast ändrad:
Zillertal level hmmm... 0,9?

Fasching är en kul tid att åka skidor i Österrike. Här en bild på en kul lirare.
I vilken lift står han och fotografen (som är nära släkt med mig) och köar?

Senast ändrad:
Tänkte att jag bjuder på något helt annat, varken Ziller- eller Zilkertal. ;) Nivån vet i tusan, men nog ganska lätt? Var är bilden tagen?
039.JPG

1651225469857.png

Nu går det undan, tänkte svara mer precist, hittade nog bänken du stod bakom... Återkommer!

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp