Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Då går turen till Storpotaten! Om inte ToppTure vill ta den… 😉
ToppTure to the rescue!

Har jag haft med denna? Skit samma, vad heter byn nere i dalen?
1751707630307.webp

Och idag är det Satanic Saturday efter gårdagskvällens viskväll på Strawberry Arena. Passar på att köra en låt som jag saknade väldigt mycket i setlisten.

Tyckte jag kände igen miljön från någon tidigare vinterbild, var det du som lade upp den också? ;) Men nog mest tur som vanligt.

Då tar vi en annan lift då, vad heter liften som syns?
IMG_8084.webp

Ja första bilden därifrån, men ngt ess bidde det ju inte uppenbarligen. Du måste utövat exemplarisk Lens-teknik eller ngt, tyckte jag kollade med Lens först. Men den hittar ju fan rätt gran i en granskog den där.😔

Tur jag har fyrtal i ess.... 🤫

Ja första bilden därifrån, men ngt ess bidde det ju inte uppenbarligen. Du måste utövat exemplarisk Lens-teknik eller ngt, tyckte jag kollade med Lens först. Men den hittar ju fan rätt gran i en granskog den där.😔

Tur jag har fyrtal i ess.... 🤫
Inget Lens! ☝️ Lite koll på var du brukar hålla till och en karta. ;) Ser fram mot nästa ess! ♠️♣️♥️♦️

Altså de e två veckor nu sen jag kom hem från schweiz och jag har redan tappat perspektivet på berg.. jag skulle lagt fotona betydligt längre ner. Men det e några år sen jag var där.. Bäst jag håller mig på lägre nivå framöver. Så ger en bild fotad på marken. Oklart om google lens hjälper. Var är bilden tagen?

Bilagor

• IMG_3949.webp
    IMG_3949.webp
    319.7 KB · Besök: 43
Precis rex fabrik där. Inget jag kanske skulle rekommendera som besöksmål på semestern… tog du den med lens eller med kunskap?
Visste att det är finskt men fick googla vilken stad. Har inga planer att åka dit men tack för varningen 😁
Vad för djur och vilken stad?

Bilagor

• IMG_4714.webp
    IMG_4714.webp
    480.8 KB · Besök: 32
Tillbaka
Topp