Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ToppTure to the rescue!Då går turen till Storpotaten! Om inte ToppTure vill ta den…![]()
Precis på gränsen mellan Obwalden och Nidwalden?First things first.Lite mer svåråtkomligt än GnR kanske.
Bild då, var är den här tagen?
Visa bilaga 39723
Det stämmer ju visserligen, men den är ganska lång. Lite mer exakt får jag nog be om.Precis på gränsen mellan Obwalden och Nidwalden?
Ja, precis. Stod ovanför Laub och tittade på Galtiberg.Galtiberg Titlisgletcher?
Le Planeil?Vad heter någon av liftarna i bild?
Visa bilaga 39726
Stämmer! I Porté Puymorens i franska Pyrenéerna.Le Planeil?
Tyckte jag kände igen miljön från någon tidigare vinterbild, var det du som lade upp den också?
Gissar på att det är i La Plagne. Blanchets kanske?Tyckte jag kände igen miljön från någon tidigare vinterbild, var det du som lade upp den också?
Då tar vi en annan lift då, vad heter liften som kommer upp bakom frugan i denna bild?
Visa bilaga 39736
Va, hur i hela friden....? Hur?Chaudannes
Well.....det var tydligen en sommarbild ändå, vilket ännu mer förklarar varför jag kände igen den...Tyckte jag kände igen miljön från någon tidigare vinterbild, var det du som lade upp den också?Men nog mest tur som vanligt.
Bra minne där! Försökte skämta lite angående din bild genom att kopiera texten.Well.....det var tydligen en sommarbild ändå, vilket ännu mer förklarar varför jag kände igen den...
Inlägg #42,664![]()
Inget Lens!Ja första bilden därifrån, men ngt ess bidde det ju inte uppenbarligen. Du måste utövat exemplarisk Lens-teknik eller ngt, tyckte jag kollade med Lens först. Men den hittar ju fan rätt gran i en granskog den där.
Tur jag har fyrtal i ess....![]()
Där ligger skidområdets dalstation, så det närmar sig.Beckenried?
Nej, högre upp! Söker en sittlift, den som syns i bilderna.? E de klewenalpbahn du vill ha?
Närmare och närmare. Men finns en som går ytterligare lite högre, och det är den som syns. Klewenstock-liften hade jag bakom mig när jag tog första bilden.Jag har nog helt tappat det, klewenstock
Stafel - Chälen stämmer bra.Har gett upp min heder. Tur de övriga verkar ha semester. Chälin ( och får inte ihop karta med bilderna)
Precis rex fabrik där. Inget jag kanske skulle rekommendera som besöksmål på semestern… tog du den med lens eller med kunskap?Hartola i Finland?
Visste att det är finskt men fick googla vilken stad. Har inga planer att åka dit men tack för varningenPrecis rex fabrik där. Inget jag kanske skulle rekommendera som besöksmål på semestern… tog du den med lens eller med kunskap?
Struts är rätt, den på bilden är strax över en månad gammal.Struts?
Å d finns ju lite överallt nu mer så min gissning är Knäred...
Det är korrekt!Borlänge har väl en strutsfarm?