Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Yes. Uppe från Hamrafjället ser man alltså 3 skidområde, Tänndalen, Tänndalsvallen och Funäsdalen... Fint däruppeTänndalsvallen?
Nix, det är ingen vål. Den bär ett annat namn för liiite spetsigare topp....Någon vål (tvål?) den är. Tvillingvålen?
Det är inte Högfjället, men området är ännu mer relevant!Dra till med Högfjället?
Om det finns en kulle som kallas Storstöten så gissar jag på den.Nix, det är ingen vål. Den bär ett annat namn för liiite spetsigare topp....
EDIT: Ibland bör man dubbelkolla sig själv. Tog fel på namnet, det är inte namnet för liiiite spetsigare topp = Stöt.
Men området känns relevant.![]()
Precis, Högfjället döljs av Gråsidan ,1193 möh, som ligger mitt emellan från detta håll.Eller var det gråsidan det heter där på västsidan![]()
Är inte det en å? Eller finns det en sjö som heter så?
Nej, kallsjön ligger ju i sverige och finns då med på Min Karta. Sjön på bilden ligger alltså inte i sverige.Kallsjön?
Ja, eller Bachsee som den också kallas. Väldigt populär bland turister, lätt att promenera dit från Grindelwald First. Som synes fin utsikt mot några stora berg.Bachalpsee?
Tack, har själv gått där på nån typ av cykelväg längs stranden. Jättepop men jättefint!Ja, eller Bachsee som den också kallas. Väldigt populär bland turister, lätt att promenera dit från Grindelwald First. Som synes fin utsikt mot några stora berg.
Din bild @Emmis
Mellan Björkliden och låktatjåkko?Tack, har själv gått där på nån typ av cykelväg längs stranden. Jättepop men jättefint!
Då undrar jag var bilden e tagen
NejMellan Björkliden och låktatjåkko?
Inte de hellerChansar på stigen upp emot Kårsavagge från Abisko. Gick i motsatt riktning i somras.
Ja faktiskt men tänker mig nog att man kan hitta platsen… de e inte så uddaI svenska fjällvärlden?
Ja faktiskt men tänker mig nog att man kan hitta platsen… de e inte så udda
Försök igen så tar du denDet är Kungsleden javisst, men den är lång som fan.