Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Bra försök PC, men om man själv brukar fråga om höjd på små ”spissar” knappt skönjbara borta i horisonten och avstånd, bergart, flora och fauna samt vilken dialekt bergsgetterna i området bräker på så får man vara beredd att bli bedömd lite hårdare när man är på svarande sidan….😜😜😜

Bra försök PC, men om man själv brukar fråga om höjd på små ”spissar” knappt skönjbara borta i horisonten och avstånd, bergart, flora och fauna samt vilken dialekt bergsgetterna i området bräker på så får man vara beredd att bli bedömd lite hårdare när man är på svarande sidan….😜😜😜
Och jag klarar av att formulera frågan så att läsaren begriper vad det är för svar som förväntas utan att man har tillgång till en spåkula🔮.
Nu blir jag sur och säger.... f*ck this sh*t... och ni bommar också min fantastiska fredags funk!😜:ROFLMAO:

Vad heter liften mitt i bilden? Februari 2006
vtZJ6CKOinceE3M15bf7TZQnuGQjEXj7.webp

I vilket skidsystem är bilden tagen?
Och för alla med mer än ca 100 rätta svar i den här tråden vill jag även få svar på vad liftstationen i bild heter…..
1765702175258.webp

Välkänd vy, men nu gäller det att ta ut vinklar och höjd och berätta varifrån i liftsystemet bilden är tagen.
1765706246623.webp

Och så lite tysk söndagsschlager med Helene Fischer.

Tillbaka
Topp