Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rätt land, men fel Bundesland.
Japp, ovanför en av "Eiszapfencouloirs" som nås från Jochstock. En fin dag med precis lagom mycket nysnö ovanpå en bra bas.Engelberg. Utsikt från Jochpass-hållet över Trubsee.
Hmmm, vad innebär egentligen "precis lagom mycket nysnö"? Är det att det fallit nysnö hela vägen upp till stålkanterna eller?Japp, ovanför en av "Eiszapfencouloirs" som nås från Jochstock. En fin dag med precis lagom mycket nysnö ovanpå en bra bas.
Din bild @SoulRider
Så där så att det är mjukt, inte bromsar för mycket och så lite att alla puderhetsare stannar hemma.Hmmm, vad innebär egentligen "precis lagom mycket nysnö"? Är det att det fallit nysnö hela vägen upp till stålkanterna eller?![]()
![]()
Det är det inte, men du är hyggligt i rätt område och letar.Spetsen som sticker upp längst till höger ser ut som La Meije?
Snyggt, helt rätt! När jag lade upp bilden trodde jag först att det var Monviso, men sedan utredde jag det närmare och landar också i att det är Pic de Rochebrune.Pic de Rochebrune? Monviso ligger bortom i linje men tror inte den syns.
Marmolada?
Korrekt! Din tur.Sass de Putia?
Du hade ju glömt att maskera restaurangens namn så då var det bara att se vad det fanns för berg i närhetenKorrekt! Din tur.
Har ingen aning om var det är, men det är fel.Kroksbäck med topptursområdet Hook’s Creek i närheten?
Nix, men du har hittat rätt land
Helt rätt. Från en härligt snöig långhelg i början av mars.Stranda! Bilden är tagen från Dreges hotell![]()
Den vovven känner jag igen! Vem mår inte så bra under en blå aprilhimmel i Jotunheimen?
Lägger in den här som pausbild , det var någon annan som postade den men jag sparade den, visst är den fin, den känslan högt uppe i solen, vindstilla…
Visa bilaga 42506