TailGunnar
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Mars 2017
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Orelle?
Fel land. Har ju faktiskt varit i andra länder än Frankrike...Champagny-en-Vanoise?
Schruns är korrekt!Det där är Zamang Bahn i Schruns.
Bilden är tagen vid dalstationens parkeringsplats.![]()
Schruns är korrekt!
Kom precis hem från cykelturen, och var idag med om ett mycket märkligt himlafenomen. Det var stort, gult och liksom runt - någon som har en aning om vad det kan ha varit??
Visa bilaga 42536
Typiskt. Jag som tyckte den var ganska trevlig...Vad det än var så går det säkert över snart ska du se…![]()
Korrekt.Lärkskog och PC, är väl kanske inte det vanligaste. Och känner jag inte igen skogen där borta?
Cervinia?
Nej.Wildkogelbahn?
Jävlar! Jag känner inte den där Gyllenhammern, hur fan kan någon sjunga så falskt! Även jag sjunger bättre, och det vill ni inte höra.Först och främst måste vi stilla Kalles schlager-begär, och då får det bli en dänga från Melodifestivalen.
Och en bild då, vad heter liften?
Visa bilaga 42547
Du är i rätt landskapLuossavaara
Var är den här bilden tagen och vad fattas..?
Visa bilaga 42550
Dundret stämmer. Och han har redigerat bort stolliftens dalstation.Dundret? Skidåkare och bilar?
Lyckas inte ens hitta någon pistkarta över huvud taget. Det måste vara riktigt långt ifrån Skåne!Backar med 320 meters fallhöjd och ingen lyxig pistkarta... då vet man att man inte är i Skåne.![]()
Vars nånstans e dähär kortet taje?
Visa bilaga 42557
Legenden från Kymmenedalen prickar rättFlachau
Tackar! Jag packar just grejor för julresan till Österrike. Någon annan får nu visa oss en fin skidåkningsbild, jag tror jag har visat redan alla mina bilder.Legenden från Kymmenedalen prickar rätt![]()