Är du så Gangsta' som du tror?

sebbe_h

Ny medlem
Om du nå är redit Gangsta' så måste du kunna svara på följande fråga...
Vad var det som hände idag fast för 10 år sedan?

scrolla ner för svar....

Lite till.....

Jo, 2Pac sköts

hade du rätt kan du klassa dig som iaf någorlunda Gangsta' i annat fall så kan du dra upp byxorna ;)

man kan la va gang utan att gilla tupac? han va ju inte särskilt gangsta

Senast ändrad:
jag säjjer desamma :D sen har jag inte byxorna långt ner för å va gangsta utan för att jag tycker de ser bättre ut när man åker om man inte har byxorna uppdragna till naveln..

R.I.P 2pac =)

märkligt. jag visste svaret. ändå känner jag mig som en vanlig svensk 18-åring i ett välfärdssamhälle. måste vara något fel.

eeh om ni kollar på denna: http://www.break.com/index/tupacalive.html

e ni säkra på att han e död? ni visste väl att tupacs största idol när han var yngre var en man som ja inte minns namnet på fejkade sin egen död för att senare lite smått komma tillbaka.. känns som tupac gör detsamma?

well well, ja e inte så gangsta så ja har väl fel. men nån kunnig människa skulle väl kunna rätta mig?

Senast ändrad:
lägg ner! alla har sin stil blablablabla,"! Varför inte nå vettigare som att KOMMA ihåg 11 september ist!

sebbe_h sa:
du tappade din första mjölktand?
är jag gangsta nu? ;)

sebbe_h sa:

scrolla ner för svar
Lite till...

jo, 2Pac sköts

hade du rätt kan du klassa dig som iaf någorlunda Gangsta' i annat fall så kan du dra upp byxorna ;)
han var ju nästan lika mainstream som abba :D

Haha, fan jag e riktig gangsta.
Jag lyssnade faktiskt på en radiodokumentär om 2pac för nån vecka sen, därför hade jag koll.
Peace

Carled sa:
Crap, jag hade rätt.

Ok, det är väl bara att kapitulera. Var beställer man grillZ?
hahahaha :D måste kännas tungt Carl, riktigt tungt! frågan hur grillzen passar till mäklarskjortan?

men eftersom grillz e gangsta e det ju lite mer underground. inte direkt så att junkyard levererar. men testa plattan! hört att grillz ska vara inne inom missbrukarkretsar numera också...

Det skulle ju vara bra om man kunde fixa ett par magnetiska grillZ... Då skulle man slippa hålla på och ta upp och ner Centurion-kortet hela tiden då det skall betalas DP på Cafét, bara sätta fast det i grillZen, alltid nära till hands!

Carled sa:
Det skulle ju vara bra om man kunde fixa ett par magnetiska grillZ... Då skulle man slippa hålla på och ta upp och ner Centurion-kortet hela tiden då det skall betalas DP på Cafét, bara sätta fast det i grillZen, alltid nära till hands!
du är ett geni Carl! det kan slå stort! finns absolut potential. frågan är inte om utan snarare när man kan köpa sådana från Armani. eller vad sägs som ett par guld grillZ med ingraverat LV-mönster?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp