Vad är det du har problem med? Framåt-,bakåt-,sidovikt?sgullers sa:Fan avskyr att jag är så dålig på att åka switch, langar jag 180 eller 540 och landar switch vurpar jag i princip varje gång.. nån annan som har samma problem? Antar att man får lägga tid på att träna men det käns vidrigt:P
Det verkar som att hälften av alla som har skrivit i den här tråden delar din uppfattningLu-Crabber sa:fattade inte att du åkte snowboard först :D
precis :P folk får använda hjärnan, fick dock ett bra tips, att åka med fel fot fram i liften=)wire sa:han postade ju dock tråden i snowboardforumet..Lu-Crabber sa:fattade inte att du åkte snowboard först :D
det kallas duckstance och jag kör med detshibbelito sa:jag kör inte snowboard men jag har för mig att det blir mkt lättare om du monterar bindningarna så att båda fötterna står antingen rakt elr pekar utåt, du har kanske redan det men om inte så testa:P
asså det blir lättare ätt köra switch över huve taget om man har så
självklart kör jag med duckstance..Technique sa:duck stance är din vän
det är väl inte så jävla självklart?sgullers sa:självklart kör jag med duckstance..Technique sa:duck stance är din vän
vilken förbaskad idiot jibbar utan o köra duckstance, snälla nån, tack för att du försökte hjälpa till iallafall.Technique sa:det är väl inte så jävla självklart?sgullers sa:självklart kör jag med duckstance..Technique sa:duck stance är din vän
Varför göra en tråd där du vill ha hjälp och sen gå lös vid fotknölarna när nån ger dig ett tips? Lugn för fa- ansgullers sa:vilken förbaskad idiot jibbar utan o köra duckstance, snälla nån, tack för att du försökte hjälpa till iallafall.Technique sa:det är väl inte så jävla självklart?sgullers sa:självklart kör jag med duckstance..
Bästa tipset är att lära dig att köra kontrollerat switch i backen som typ uppvärmning varje åkdag.sgullers sa:Fan avskyr att jag är så dålig på att åka switch, langar jag 180 eller 540 och landar switch vurpar jag i princip varje gång.. nån annan som har samma problem? Antar att man får lägga tid på att träna men det käns vidrigt:P
För övrigt så kan man tex. kolla in en herre vid namn Terje, som inte är helt bortgjord switch i varken pipe eller hopp å han har ca +9/+21 i vinklar.sgullers sa:självklart kör jag med duckstance..Technique sa:duck stance är din vän