sears Medlem 2008-01-12 Bildblogg på freeride. #1 Jag kom och tänka på en sak här om dan, varför inte ha en Bildblog typ som Bilddagboken fast bara med skidor och andra extremsporter. Tycke att det kunde vara en kul ide vad tycker ni?
Jag kom och tänka på en sak här om dan, varför inte ha en Bildblog typ som Bilddagboken fast bara med skidor och andra extremsporter. Tycke att det kunde vara en kul ide vad tycker ni?
Twinaren Medlem 2008-01-12 Bildblogg på freeride. #3 Låter som en gåta :P hehe, ne men de skulle vara nice =D
sears Medlem 2008-01-12 Bildblogg på freeride. #7 Jhunt sa: skiddagboken Klicka för att se resterande... nått sånt :D
R rasmusericson Aktiv medlem 2008-01-13 Bildblogg på freeride. #10 hoppas de kommer nån!!!!! å ja har hört en fågel som sakt att de kommer komma
Victors Aktiv medlem 2008-01-13 Bildblogg på freeride. #11 inget jag skulle tyckt vara värt att göra, men visst om någon orkar så...
1987IDA Ny medlem 2008-01-13 Bildblogg på freeride. #12 Skulle va skoj med en bildblog. Titta pa dykarna.nu de har en bra sida dar man kan logga sina dyk och sa, skulle va skoj att logga sina skiddagar...
Skulle va skoj med en bildblog. Titta pa dykarna.nu de har en bra sida dar man kan logga sina dyk och sa, skulle va skoj att logga sina skiddagar...