Bort me studsmattetrådarna!

syltmogul

Medlem
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=38586

Skulle ju vara najjs om alla hjälpe till att tex länka den tråden till alla som hela tiden förtsätter att lägga ut massa studsmattefilmer me kass kvalle eller undrar va dom gör!?

Jag har tröttnat jävligt hårt på studsmattefilmer och studsmattetrådar nu ialla fall.. kanske finns andra som också gjort det. annars är de väl lika bra att döpa om freeride.se till studsride.se eller liknande??

tack på förhand!

https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=38586

Senast ändrad:
jag håller med väldigt mycket!
studsmattefilmer är typ som snowblades. det är säkert jättekul att göra själv men faktiskt skittråkigt att se på.

detta är redan uppe.. men iallafall, jag håller med dig till 100% och det börjar bli lite drygt nu efter 100e gången man ser en studdsmattefilm där alla har gjort exakt samma trick!!
nu är det dags att ta fram ngt annat.

håller med dig lite...de e asdrygt me små ungar med asdåliga filmer..men samtidigt är det ganska kul att se när någon gör typ dubbel flippar och sånt med bra kvalla å redigering...vet inte riktigt vad man ska tycka :S

Det finns ett mycket effektivt sätt att slippa se studsmattetrådar på Freeride. Under menyn Forum -> Inställningar kan ni nämligen välja att dölja specifika forum så att ni inte ser trådarna på Freeride när ni är inloggade. Använd funktionen så ska det lösa sig skriv annars här.

Jag fattar faktiskt inte hur ni orkar lägga upp sånna här trådar! För i varje tråd står det klart och tydligt att du kan blocka alla studsmatte inlägg! Varför itne bara läsa igenom trådarna iställer för att skapa en totalt onödig tråd!
Gammlingarna börjar gå för långt! Varför inte försöka lära sig hur freeride funkar och lära sig att blocka dom istället för att förstöra forumet med massa trådar där ni klagar!!!

Skärpning! Snälla!

Nu var inte du så gammal men i dom andra fallen äre oftast dom äldre som klagar på oss yngre!

Senast ändrad:
Klag hit och klag dit. Det är ni klagare som gör freeride sämre. Byt sida istället? gör en egen sida? Gör vad fan ni vill bara man slipper era klag trådar. Om man kunde så skulle jag blocka varenda av era jävla klagotrådar!

dela upp sidan
en vinteravdelnig och en sommar
vinter=blå
sommar=röd eller nåt sånt typ
så slipper man träta om vad som är bra och dåligt

jag tycker också att de kan va strigt att titta på en film som de e en unge som gör samma trick hela tiden och inte byter vinkel på kameran. Men samtidigt kan man juh tycka att en seriös film me softa trick och grym redigerning e riktigt rolig att titta på!! Men mitt förslag är att bara inte titta på dom oseriösa filmerna helt enkelt!!

SnowboardEliten sa:
jag tycker också att de kan va strigt att titta på en film som de e en unge som gör samma trick hela tiden och inte byter vinkel på kameran. Men samtidigt kan man juh tycka att en seriös film me softa trick och grym redigerning e riktigt rolig att titta på!! Men mitt förslag är att bara inte titta på dom oseriösa filmerna helt enkelt!!
Bra sagt! Håller med dig helt! Så dom som inte orkar studsmattefilmer kan väl bara filtrera bort det och sluta klaga.......

jag förstår inte det svåra faktiskt. "Hej jag måste kolla varenda tråd som skriv i forumet" Är väl lite onödigt, tänk.

JBO sa:
Klag hit och klag dit. Det är ni klagare som gör freeride sämre. Byt sida istället? gör en egen sida? Gör vad fan ni vill bara man slipper era klag trådar. Om man kunde så skulle jag blocka varenda av era jävla klagotrådar!
Det krävdes att freeride skulle behöva ta åt sig klagomålen för att hemsidan skulle bli en mer anpassad och mycket trevligare sida för varje personlighet!
Det krävs i princip överallt att folk ska kunna klaga för att det ska bli så bra som möjligt! klagomålen kom ju inte överflöde om man säger så, som jag la märke till så var det bara om:

- Allt yngre folk som postade onödiga inlägg och betädde sig j*vligt dåligt dåligt
- Klagomålen på studdsmattefilmerna som ständigt kommer i överflöde

Så kom inte och säg att klagomålen inte var till någon nytta? eller är det bara jag som tycker Freeride.se har blivit en mycket bättre sajt den senaste månaden!?
Forumet har blivit grymt bra enligt min åsikt när man bland annat kan klicka i dom rubriker som man är intresserad i och vill ha att göra med! =)

Senast ändrad:
sluta klicka på dom forumerna dåå , eller blocka själva FORUM grejjen "STUDSMATTA" ?

Blondi_smart_idiot unge dummaste rådet som nånsin skådats.

Tillbaka
Topp