bra studsmattefilm?

tittti540

Ny medlem
bra studsmattefilm?
hej alla. om ni lyckas göra en bra studsmatta film så lovar jag att ni ska fåmina goggels.hhahaha hejdå

och för alla er som är seriösa med det här. jag lovar. ser jag en bra så får ni mina goggels. regler är: gör en bra. moahaha

ett nyttpris har även kommit in ibilden. august har lovat sin mcdonaldshatt till den han tycker är bra!

lyckatill alllihopa //titti

Senast ändrad:
bra studsmattefilm?
du ska få se titti.. jag å jake har en sjuuuk idee på G..

men släng gogglarna till Rastavibbarna å wilhelm.. deras film föra året var totalt överlägsen allt annat skit här på sidan

bra studsmattefilm?
stuttsmatte filmer kan bara köra upp någe.. orka lägga up film när man hoppar stuttsmatta å göra massvis med skit trick.. matta å skidor är inte samma sak.. jag bara spyr när jag ser massvis me stuttsmatte filmar.. bla, va e de för trick, va ska ja göra nu när jag kan 360! fuck it

bra studsmattefilm?
N9nthward sa:
stuttsmatte filmer kan bara köra upp någe.. orka lägga up film när man hoppar stuttsmatta å göra massvis med skit trick.. matta å skidor är inte samma sak.. jag bara spyr när jag ser massvis me stuttsmatte filmar.. bla, va e de för trick, va ska ja göra nu när jag kan 360! fuck it
jag håller med dej till 100%

bra studsmattefilm?
hata studsmatte filmer alla e tråkiga. vissa e väll bättre men de e skit tråkigt. skulle va rasta vibrationer och dom.. för dom hoppar ju hopptorn och massa andra grejjer också

bra studsmattefilm?
men ni tänker ju bara på alla 12 åringar som gör studsmattefiler.. försök å sikta lite mot dom som kan hanskas med kameror så ska du se att de går å få till grymm mattfilm också..

digitalkamera, rustamatta lordi å moviemaker brukar inte gå ihop så bra.. de kanske ni kan tänka ut själva redan innan ni trycekr igång varenda jävla mattfilm upplaggd av "cool_jibber_boy å "Jon_olsson2_cool" å dom.. ?

bra studsmattefilm?
jeppenator sa:
men ni tänker ju bara på alla 12 åringar som gör studsmattefiler.. försök å sikta lite mot dom som kan hanskas med kameror så ska du se att de går å få till grymm mattfilm också..

digitalkamera, rustamatta lordi å moviemaker brukar inte gå ihop så bra.. de kanske ni kan tänka ut själva redan innan ni trycekr igång varenda jävla mattfilm upplaggd av "cool_jibber_boy å "Jon_olsson2_cool" å dom.. ?
men asså jag måste de dej som substantiv plural kretik.. varför gör man en stuttsmatte film huvud taget, alla kan hoppa, å det är inge cool å kasta double saker på en matta ändå, för det är så sunkigt.. det är helt enkelt helt värdelöst att filma när man göra backflips å skit för va för du ut av de som gör den eller vi som ser på de.. man kommer bara få snuskig kretik från sånna som mej..

bra studsmattefilm?
haha ja de vet jag väl.. men om man tänker lite "utanför boxen" så looovar jag dig till 110% att du kan få till sjukt film även på mattan.. de kan jag fan sätta skidorna på..

jag å en polare har en grym ide.. när den är klar kommer ni ångra er.. i promise..

alla jävla digitalfilmer me 400 backflips efter varann är ju inte så roliga.. speciellt när dom tajmar allt till musiken å använder massa coola effekter.. samt gör filmen 4 min lång.. NEJ FÖR FAN DE ÄR VÄRDOLÖST.. man ska lägga ner lite job i de hela..

bra studsmattefilm?
va e det som ska va så sjuk dårå vinklarna? vem bryr som om vinklar i en stuttsmatte film igäntligen.. eller va ska de va för sjuka tricks liksom.. doublel back,front,kangero double corks.. sont har man sett i några år nu, så sånt är inge grymt. man ser ju sånna saker varje dag på lokalen i princip!

bra studsmattefilm?
N9nthward sa:
va e det som ska va så sjuk dårå vinklarna? vem bryr som om vinklar i en stuttsmatte film igäntligen.. eller va ska de va för sjuka tricks liksom.. doublel back,front,kangero double corks.. sont har man sett i några år nu, så sånt är inge grymt. man ser ju sånna saker varje dag på lokalen i princip!
det är som du tar orden ur munnen på mej:)

bra studsmattefilm?
åh.. alla emot mig.. de finns mer än bara vinklar i en film..

kolla cleancut productions.. de handlar lite om känsla också..

vart kommer de coola i skidfilm in då? vinklarna? åkningen? alla gör ju samma trick där också.. ge mig en förklaring å sluta äg mig!!

jag ska nog gå å skära mig nu

bra studsmattefilm?
det coola i skid är vinkar, nyskapandet,storyn.. men det finns inga skidfilmer man tänker en rikigt WOW hände det just! vi lever i ett samhälle som är så pass utvecklat så sånna saker man ser i filmer nu ser man bara om man åker till bräcke eller va faen som helst. men sen så kan sakerna va snygga så man bara tänker ååå cleant.

bra studsmattefilm?
N9nthward sa:
hej mr negativ...

bra studsmattefilm?
Japan sa:
N9nthward sa:
hej mr negativ...
whoot! va säger du? du talar just med mr talar sanning

bra studsmattefilm?
i skidåkning ser ju hoppen olika ut i olika miljöer storlekar snyggare med grabar. studsmatta typ en rundring med svart matta som nån ful unge hoppar på.. inte så stor variation även om tricken e olika så e de enformigt med den där äckliga mattan.. weheey en stege lr skyddsnät kanske skulle vara variationen isf:D

bra studsmattefilm?
Titti540 sa:
Japan sa:
N9nthward sa:
hej mr negativ...
whoot! va säger du? du talar just med mr talar sanning
står sanningen i bibeln?

bra studsmattefilm?
N9nthward sa:
det coola i skid är vinkar, nyskapandet,storyn.. men det finns inga skidfilmer man tänker en rikigt WOW hände det just! vi lever i ett samhälle som är så pass utvecklat så sånna saker man ser i filmer nu ser man bara om man åker till bräcke eller va faen som helst. men sen så kan sakerna va snygga så man bara tänker ååå cleant.
precis.. varför skulle inte dethär gå att skapa i en studsmattefilm då?

du snackar om att du ser alla tokiga volter på lokalen,..

du ser alla tokiga skidgrejjer i bräcke också. man kan få till bra studsmattefilm är de enda jag säger.. alla måste inte hålla låg standard skit kvallite.. de ska jag försöka bevisa i sommar

bra studsmattefilm?
om man filmar på massa olika spots, typ i skogen, på en åker, mitt i stan.. helt sjuka grejjer så kan de bli ganska coolt.. tänkt på att man inte måste ha samma matta samma vinkel hela filmen?

bra studsmattefilm?
GÖTT MOS SPERMENATOR.. men ja tror inte de kommer bli mind blowing! ledsen mate! skulle nästan vilja tro på dej!

ps. ja hörde att du önskar dej i födelsedags present att du vill bli moderator på denna site. ska ja ta ett snack mej min homie johan eller?

bra studsmattefilm?
haha förfan.. jag vill inte bli.. jag SKA bli.. oavsett vad priset är.. haha

näe men de blir nog coolt me filmen iallfall.. man kan inte dra alla över samma sträck heller..

bra studsmattefilm?
men jeppe lilla. inte samma matta? om du har en och din kompis en den största skillnaden som går att hitta är typ skyddslappen eller typ antalet fjädrar och dom syns inte ens.. så de blir inte variation.. tyvärr. du kan få.. hmmm.. min mc donalds hat om du gör en film jag gillar. jag kan erkänna att jag engång i tiden tyckt de va kul med studsmatte filmer men.. nej inte längre. ENFORMIGT stavas de har jag hört

bra studsmattefilm?
men du fattar ju inte august.. det är inte mattan som man kan variera.. varenda studsmatta ser ungefär lika dan ut..

de är spotsen den står på..

hur kul skulle de va om Poorboys spelade in hela sin nästa skidfilm på samma anläggning? inte så roligt å kolla samma hopp 40 min? njaa..

men om man tar olika omgivningar å har en matta vid? typ ner vi en sjö. mitt i en stad, mitt i en skog. på en åker i en solnedgång.. varierar vinklar ock trick till 100 % så lovar jag att de kan bli coolt.. tro mig inte men face the truth i sommar

bra studsmattefilm?
jeppenator sa:
men du fattar ju inte august.. det är inte mattan som man kan variera.. varenda studsmatta ser ungefär lika dan ut..

hur kul skulle de va om Poorboys spelade in hela sin nästa skidfilm på samma anläggning? inte så roligt å kolla samma hopp 40 min? njaa..

men om man tar olika omgivningar å har en matta vid? typ ner vi en sjö. mitt i en stad, mitt i en skog. på en åker i en solnedgång.. varierar vinklar ock trick till 100 % så lovar jag att de kan bli coolt.. tro mig inte men face the truth i sommar
jo jag fattar olika miljö samma matta.. i skidgrejjset så e de olika miljö olika hopp. olika längd olika rails olika ubbygnad. corners,pipe,hipp,quarter,stepdowns,stepups, osv.

bra studsmattefilm?
jeppenator sa:

en studsmatta på en åker, JAAA vad roligt och nytänkande det skulle bli

bra studsmattefilm?
haha så du ska släpa omkring en matta eller.. på en soptip idag å på skolan idag, vad arbetsförmedlingen idag, vid polisen idag, å en solned gång på stranden idag!? muhaha

bra studsmattefilm?
Titti540 sa:
jeppenator sa:

en studsmatta på en åker, JAAA vad roligt och nytänkande det skulle bli
hahaha GO TITTS! GO TITTS! GO! GO! GO! TITTS! hata studsmatte filmer. visst hoppa ni men gör ingen film snälla:D

bra studsmattefilm?
ja så in i helvette^^
har man tur så kanske man lyckas ragga upp en ko som kan hoppa lite

bra studsmattefilm?
åh.. jag lägger ner.. tack.. vi hörs när filmen är klar.. jag ska visa att de går.. om nu inte ni gillar de så kommer kanske nån annan å göra de.. kul att folk supportar lite nytänkande:)

haha

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp