Carl_R
Ny medlem
Bredaste brädan?
Hej!
Jag behöver tips på breda vridstyva brädor med livlig flex. Jag har 43 i skor och vill ha en bräda utan tå eller häl-överhäng. Jag klämmer ner föttena i ett par skitsmå Raichleskor med kombinerad inner och yttersko om jag måste. Jag kör inte nollvinkel eller duckstance.
Längd på brädan kan va mellan 1,50 till 2 meter. Det kvittar faktiskt.
Gracias!
Jag behöver tips på breda vridstyva brädor med livlig flex. Jag har 43 i skor och vill ha en bräda utan tå eller häl-överhäng. Jag klämmer ner föttena i ett par skitsmå Raichleskor med kombinerad inner och yttersko om jag måste. Jag kör inte nollvinkel eller duckstance.
Längd på brädan kan va mellan 1,50 till 2 meter. Det kvittar faktiskt.
Gracias!