Extrem 09/10

PNyberg

Aktiv medlem
Extrem 09/10
Hörde häromdagen att Extem kommer ha en väldigt intressant lineup med lite customval på skidorna. Någon som har mer vetskap om detta än mig? Är väldigt intresserad för sj så kör jag gärna på svenska grejer om det är bra grejer :)

Jag hoppas på en lagom fet hopp o lek skida med tip o tail rocker (mer volkl chopstick rocker än K2 hellbent rokcer) ca 120mm i midjan och sådär 20-25m radie :D

Extrem 09/10
Var på en riktig brakskiva i Extrems lokal i Sthlm härom lördagen. Det jag såg innan allt blev för dimmigt så riktigt bra ut. Kommer en modell som heter Big Pen som kanske kan passa herrn. Tror att midjan låg strax över 120 mm men flex och rocker shape kommer jag inte ihåg. Jag minns att vi hade ett ganska förvirrat samtal om dessa parametrar men jag kan inte minnas vad som sas. Men det är alltid trevligt att köra svenskt om det funkar.

Extrem 09/10
Skulle också vilja ha lite mera info runt Extrems program. Har sett specar men minns inte heller riktigt. Tror att det blir 2 nya rockerskidor som heter Big Pen och Å-bahn.

Extrem 09/10
Kolla på www.skistore.se
Finns info och bilder
Måste säga att det är konstigt att info inte ligger på Extrems hemsida.
Inte för och vara surgubbe, men det känns som de svenska företagen, undantag Peak Performance är lite sega att synas ute på nätet mm.
Vart är uppdateringarna på era hemsidor? Varför ligger det inte mer bilder och info på de olika skidsidorna? Nätet måste ju vara det enklaste och billigaste sättet att synas. Lägga in bilder och info på olika forum=Hur många läsare som helst! Så jobbar ju nästan alla andra skidbolag.
Ha det bra!

Extrem 09/10
PNyberg sa:
Hörde häromdagen att Extem kommer ha en väldigt intressant lineup med lite customval på skidorna. Någon som har mer vetskap om detta än mig? Är väldigt intresserad för sj så kör jag gärna på svenska grejer om det är bra grejer :)

Jag hoppas på en lagom fet hopp o lek skida med tip o tail rocker (mer volkl chopstick rocker än K2 hellbent rokcer) ca 120mm i midjan och sådär 20-25m radie :D
Ska till skistore imöra. Kan klämma lite om de har grejerna hemma... Hade vart kul o få klämt på CRJ med.. Avlägger rapport när jag är tillbaka i oslo

Extrem 09/10
Jarle sa:
PNyberg sa:

Ska till skistore imöra. Kan klämma lite om de har grejerna hemma... Hade vart kul o få klämt på CRJ med.. Avlägger rapport när jag är tillbaka i oslo
Sweeet :)

Extrem 09/10
PNyberg sa:
Jarle sa:
PNyberg sa:

Sweeet :)
Äsch, de hade ju stängt för öppningen av nya butiken :( Kan ju vara bra att kolla sånt först :P

Tillbaka
Topp