Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Har själv åkt på ett par telismonterade vertical i två år och skulle inte byta dem mot något annat, så för mig ser det ut att vara ett enkelt val montera en ordentlig platta och telisbindningar på 4x4 vertical.
Själv har jag köpt just Fischer Freeride 74, 183 cm för att montera en telisbindning på den. Den har ju fått grym kritik som telemarksskida. Å andra sidan testade jag Dynastaren för två år sedan och tyckte den var väldigt bra. Att valet föll på Fischer var resultatet av en impulshandling då det var halva priset på den i våras samt testläsande innan.
Dev beror ju vilka du ska åka mest på telis eller alpint och vart du skall åka med respektive skida. Fischerna är ju fetare så montera dom bindningar som du är bättre på där. Det skulle jag ha gjort ialla fall. Eller så monterar du bara telis...
//Oskar