Film: 11 åringar äger på mattan

jeppenator

Aktiv medlem
Tja.. nu efter en hel dags filmande och klippande så är filmen klar!:D

Det va 3 grabbar på 11 år som kom och hoppade på min studsmatta så då tog jag tillfället att filma dom lite:D..

Kvaliten är inte den bästa så klaga inte!.. för den är filmad med en digitalkamera

Komm ihåg att dom bara är 11 år så det dom gör kanske inte är det svåraste ´men helt klart värt att ta en titt på

FILMEN: http://media.putfile.com/Kids-pa-studsmatta

Kommentera gärna.. men inge skit om dåliga trick eller kass kvalite.. utan sånt som gör att filmen kan bli bättre! :D

synd att de väger så lite. dom kommer inte så högt menar jag. vänta tills de blir 14-15... då jävlar

Jag å Walle äger er men det är inget å skryta om det är bra början .. !! ni utväklas nog varje år :P //Benke å WAlle 11 år !

Schysst filmat osv förutom bilden på röda huset & husvagnen i början. Annars sköna vinklar och mycket skön variation av dem! Det blev så att man orkade titta vidare. Ställ ner bländaren dock när du filmar emot solljus så du slipper den där mörka bilden som var någonstans i mitten bara. Annars nice jobbat, bra film:)

Senast ändrad:
Christoffer_Aldell sa:
Schysst filmat osv förutom bilden på röda huset & husvagnen i början. Annars sköna vinklar och mycket skön variation av dem! Det blev så att man orkade titta vidare. Ställ ner bländaren dock när du filmar emot solljus så du slipper den där mörka bilden som var någonstans i mitten bara. Annars nice jobbat, bra film:)
det va inte min kamera.. så jag kan inte inställningarna.. men jag har en egen kamera som ska in på lagning.. sen kommer det en bättre film med rätt inställningar

Jag tycker denna film är bättre en dom flesta som ligger uppe på freeride och dom är liksom typ många år äldre.
Bra jobbat;D

Och som Wilhem sa: Dom kommer ju äga ryssarna:D

oestlunD sa:
haha jag och mina poolare är 11 och vi knäcker dom !
Visst finns det dom som är bättre än domhär grabbarna som är 11 år!.. gör en egen film och lägg upp istället för att skryta! va lite kreativa så kanske vi får se hur bra ni är!:D

haha jag trodde att åldersgränsen här på freeride va 13 år??? men nu äre massa 11 åringar som skriver.. :S mysko xD

Themanski sa:
äRligt :S menar ni äger ?
nej de gör jag inte.. men eftersom att dom är så små(förhållandevis mot andra hör på denna comunity) så tycker jag själv att dom är grymma.. å med tanke på att det var 2 månader sedan jag la upp filmen.. så skulle jag vilja göra en ny med bättre kamera.. för domhär killarna har verkligen utvecklas sedan jag gjorde dendär..

Man Drar Dom gangsta lätt :D min brorsa äger dom tillåmed å då är det Illa men håller med dej "teamfakieisthashiet" man äger dom men Förlåt att jag är lite negga tiv mot er :/

tyckte d va en bra film killarn kmr nog bli väldigt bra!!!:p

dom var helt okej men vi äger dom mwhah ;P inte för att skryta

SkILovE sa:
http://media.putfile.com/jim--olsson dom äger fan 11 åringarna =B
haha det lilla ironiska här är att dom här killarna blir ägda av clas,adde å fredik(11åringarna) + att filmen du länkade är inspelad på min studsmatta.. samma som den andra.. peace out!..

Jag tycker att det här sög dom som gjorde red hopps i undersåker va ju fet mycket grymmare! dom satte ju ialla fall kork720 och de gjorde ju inte dom här! dom va ju 10 också! så gör bättre saker nästa gång va!

orka bry sig om de e bra på stutts matta, detta en jäkla skid site.. mattan kan ta sig någon stanns

Tillbaka
Topp