rjohansson
Medlem
[Film] Simon Dumont ny 2 flip!
det ser mer ut som freestyle nu men om han får på en grab på den blir den riktigt soft =)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
snabb kille najsrallejo sa:det ser mer ut som freestyle nu men om han får på en grab på den blir den riktigt soft =)
haha nee det är en jävla skillnad på front 3 och misty 7.. plus att jag har redan lärt mej den volten fast på studsmatta så jag lär ju veta hur det käns:P säg inte så mktlahhTi sa:Misty 7 = Frontflip 360 (flippen räknas som 360) Rätta gärna vid eventuella fel =)freppen sa:ja det va ju inte frontflip to misty 7. de va typ frontflip to frontflip 360. för han snurran ju typ ingeting. nån som vet vad den heter?
Ehh... misty 7:a är väl samma som front 3:a bara att det heter misty om man gör det på skidorfreppen sa:haha nee det är en jävla skillnad på front 3 och misty 7.. plus att jag har redan lärt mej den volten fast på studsmatta så jag lär ju veta hur det käns:P säg inte så mktlahhTi sa:Misty 7 = Frontflip 360 (flippen räknas som 360) Rätta gärna vid eventuella fel =)freppen sa:ja det va ju inte frontflip to misty 7. de va typ frontflip to frontflip 360. för han snurran ju typ ingeting. nån som vet vad den heter?![]()
Dock har jag väll aldrig sagt att jag vet att det är så, så tagga lite! Låt höra vad som är skillnaden på dem då istället så jag också kan få lära mig? Tack!Kinkan sa:Ehh... misty 7:a är väl samma som front 3:a bara att det heter misty om man gör det på skidorfreppen sa:haha nee det är en jävla skillnad på front 3 och misty 7.. plus att jag har redan lärt mej den volten fast på studsmatta så jag lär ju veta hur det käns:P säg inte så mktlahhTi sa:Misty 7 = Frontflip 360 (flippen räknas som 360) Rätta gärna vid eventuella fel =)![]()
om du bakar ihop de två så blir det en misty 7a, ja...Lukasdenstore sa:sen när är misty 7 frontflip 360?