[Film] Simon Dumont ny 2 flip!

• Trådstartare Trådstartare JAK-Vinter
  • Start datum Start datum
lahhTi sa:
freppen sa:
ja det va ju inte frontflip to misty 7. de va typ frontflip to frontflip 360. för han snurran ju typ ingeting. nån som vet vad den heter?
Misty 7 = Frontflip 360 (flippen räknas som 360) Rätta gärna vid eventuella fel =)
haha nee det är en jävla skillnad på front 3 och misty 7.. plus att jag har redan lärt mej den volten fast på studsmatta så jag lär ju veta hur det käns:P säg inte så mkt;)

OH SÅ fresh , Jon e tyvärr steget efter dumont o west , tkr jag.. Han kanske ska lägga ner alpina tävlingar eller så ...

freppen sa:
lahhTi sa:
freppen sa:
ja det va ju inte frontflip to misty 7. de va typ frontflip to frontflip 360. för han snurran ju typ ingeting. nån som vet vad den heter?
Misty 7 = Frontflip 360 (flippen räknas som 360) Rätta gärna vid eventuella fel =)
haha nee det är en jävla skillnad på front 3 och misty 7.. plus att jag har redan lärt mej den volten fast på studsmatta så jag lär ju veta hur det käns:P säg inte så mkt;)
Ehh... misty 7:a är väl samma som front 3:a bara att det heter misty om man gör det på skidor

Kinkan sa:
freppen sa:
lahhTi sa:
Ehh... misty 7:a är väl samma som front 3:a bara att det heter misty om man gör det på skidor
Dock har jag väll aldrig sagt att jag vet att det är så, så tagga lite! Låt höra vad som är skillnaden på dem då istället så jag också kan få lära mig? Tack!

O and O

Tillbaka
Topp