E
effeh
Guest
[Film] Simon Dumont ny 2 flip!
vadå kommer han är förhelvete farlig varje år
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller meMickegustafsson sa:kangaroo flipen är ju dubbelt så cleanare iaf..
kul för han som typ testar down railen 200 gånger och aldrig klarar det typ=(Lu-Crabber sa:(01:43) kan inte nån göra en sån?
fakie underflip to frontflip annarsYou-Know-Who sa:underflip to frontflip har jag råkat gjort på vattenhopp iaf..paffare sa:Kanske nåt för Mike wilson, han drar ju redan switch dubbel backflip..Lu-Crabber sa:(01:43) kan inte nån göra en sån?
har även gjor det han gjorde ner i såna dära tjockmattor från trampolin
*skryter lite här så whina inte för då h8ar jag på er*
det där va så gaaalet så de finns inte!!! de visar precis hur skidåkningen utvecklas!maartin sa:http://community.freeskier.com/videos/video.php?video_id=425 =)
eller sw back to 180 to frontdann-e sa:fakie underflip to frontflip annarsYou-Know-Who sa:underflip to frontflip har jag råkat gjort på vattenhopp iaf..paffare sa:Kanske nåt för Mike wilson, han drar ju redan switch dubbel backflip..
word, simon tar jibbing ett steg närmare freestyle, fatum är att det är freestyle vi håller på med bara att vi inte fattar de, vi kör dubblar utan stavar på likadana hopp runt om i värden. ja kommer inte på nån skillnad förutom grabsen å kläderna å rails.Hjalle_S sa:Jag fattar inte grejjen! Det där gör ju bara simon till en jätte, jätte dålig freestyleåkare? Dom gör ju det där tricket fast trippel med dubbelskruv.
sw back to 180 är ju sw underflip!...Lu-Crabber sa:eller sw back to 180 to frontdann-e sa:fakie underflip to frontflip annarsYou-Know-Who sa:underflip to frontflip har jag råkat gjort på vattenhopp iaf..
Något mörbultad barahejs sa:kul för han som typ testar down railen 200 gånger och aldrig klarar det typ=(Lu-Crabber sa:(01:43) kan inte nån göra en sån?
Misty 7 = Frontflip 360 (flippen räknas som 360) Rätta gärna vid eventuella fel =)freppen sa:ja det va ju inte frontflip to misty 7. de va typ frontflip to frontflip 360. för han snurran ju typ ingeting. nån som vet vad den heter?
jag tycker en underflip mer käns som en sideflip/back åt vänster och en 180 åt vänster samtidigt, iaf inte efter..Swanbeck sa:sw back to 180 är ju sw underflip!...Lu-Crabber sa:eller sw back to 180 to frontdann-e sa:fakie underflip to frontflip annars
hehe, bäst idag...effeh sa:vadå kommer han är förhelvete farlig varje år