[Film] Simon Dumont ny 2 flip!

• Trådstartare Trådstartare JAK-Vinter
  • Start datum Start datum
maartin sa:
http://community.freeskier.com/videos/video.php?video_id=425 =)
det där va så gaaalet så de finns inte!!! de visar precis hur skidåkningen utvecklas!

jag satt å grät när dom langade sw dubblarna.. vad va de för nått? aldrig sett förr? typ som jons hexoflip men 100 ggr snyggare..

å dumounts dubbel? vad vill han med livet! så stört.. fyfan va bra

sen cork 3an han lägger över platån? hur lyckas man?:S hela det klippet var galet.. jag är stoooked

Jag fattar inte grejjen! Det där gör ju bara simon till en jätte, jätte dålig freestyleåkare? Dom gör ju det där tricket fast trippel med dubbelskruv.

simons dubbelflip va sjukt wack!!
känns som att kolla tillbaka på min gymnastik tid..då gjorde vi så där...
men gillade sw dubbel corken

Hjalle_S sa:
Jag fattar inte grejjen! Det där gör ju bara simon till en jätte, jätte dålig freestyleåkare? Dom gör ju det där tricket fast trippel med dubbelskruv.
word, simon tar jibbing ett steg närmare freestyle, fatum är att det är freestyle vi håller på med bara att vi inte fattar de, vi kör dubblar utan stavar på likadana hopp runt om i värden. ja kommer inte på nån skillnad förutom grabsen å kläderna å rails.

ja det va ju inte frontflip to misty 7. de va typ frontflip to frontflip 360. för han snurran ju typ ingeting. nån som vet vad den heter?

aa asså shit jag tycker som många andra här! Sjukt synd och onödigt att lära sig något sånt där för ja menar han kan ju göra feta 360 så de e sjuuuukt onödigt att lära sig nått sånt där och jag menar han kan ju inte hålla på sådär värsta freestyle ju!! Nackskott förfan!! orka göra nåt annat än cork 3 med grab liksom!! :@ han e så sjuukt dum i huve! värsta omoget liksom.. Vilken idiot Simon är asså!!! sluta göra dubbel!! jag vill inte att han ska göra det!!

orka att alla bara GYMNASTIIIK lala, den e galen men rätt ful typ : )

Han tar ju inte direkt jibbing närmare gymnastik me tanke på alla andra trick han gör ?

freppen sa:
ja det va ju inte frontflip to misty 7. de va typ frontflip to frontflip 360. för han snurran ju typ ingeting. nån som vet vad den heter?
Misty 7 = Frontflip 360 (flippen räknas som 360) Rätta gärna vid eventuella fel =)

förstår inte varför folk snackar om stil. lägger ni tricken första gången me en grab å me stil? tänk också på att de e dubbel framåt..
stilen kommer såklart, tror ni verkligen han kommer köra den sådär under x-games...

Jävla lirare ! En grab på den asså.. gött mos på korven =D

Tillbaka
Topp