Fulaste tricket?

superunknown

Ny medlem
Fulaste tricket?
yoo

Fulaste tricket? någon?

Vilket är det fulaste tricket enligt er?

jag tycker nog olenicks sw 5 tail som är som är korsade som ett + eller 360 med tweakad reverse tail

over and out

Fulaste tricket?
hmm försöker komma på ett riktigt fult trick men det går inte för allt som e skitfult är så jävla fult att det typ blir snyggt, ungefär som picasso tavlor

Fulaste tricket?
Lu-Crabber sa:
hmm försöker komma på ett riktigt fult trick men det går inte för allt som e skitfult är så jävla fult att det typ blir snyggt, ungefär som picasso tavlor
haha...ja alla konstnärer blir ju kända först när dom dör, då måste alltså tricket dö ut innan det ska bli snyggt? är det din teori?

Fulaste tricket?
superunknown sa:
Lu-Crabber sa:
haha...ja alla konstnärer blir ju kända först när dom dör, då måste alltså tricket dö ut innan det ska bli snyggt? är det din teori?
nee mein teori är exakt det jag skrev, den där teorin e nog din eftersom du skrev den men den kan nog stämma ja

Fulaste tricket?
Lu-Crabber sa:
superunknown sa:
Lu-Crabber sa:
nee mein teori är exakt det jag skrev, den där teorin e nog din eftersom du skrev den men den kan nog stämma ja
Hahaha

Fulaste tricket?
rythmofthenight sa:
vill bara påpeka att inget trick är snyggt eller fult.. det beror helt på åkaren ^^ tack hej
Tänkte precis på samma sak jag, alltså pretzels tycker jag många gör riktigt fult fast det finns ju en del som kan det bra också, alltså beror det på åkaren.

Fulaste tricket?
En nohanded grab är ingen grab alls. Eller man skulle ju iofs kunna tänka sig att man biter i skidan, men det borde ju kallas mouthgrab.

Fulaste tricket?
Alla dubbelflippar och så gott som alla snurrar över 7 är i regel rätt fula.. svåra och spektakulära ja men snygga? näe väldigt sällan.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp