Hjälp Fort!

FBacklund

Ny medlem
Hjälp Fort!
tja, jag har typ panik...
jag har beställt xsjado pioneer från grindhouse, men är på semester i skåne.
jag trodde de skulle komma till posten så kan man hämta ut det inom2 veckor,
men det är ju typ UPS som kör och levererar direkt till våran hemadress.
men jag är ju inte hemma så kommer de skicka tillbaka inlinesen då eller vad kommer att hända???

försökte ringa men de stängde 20.00... ska ringa imorgon igen, eller ska jag ringa grindhouse istället?

Extremt tacksam för all hjälp!!!

för övrigt tog jag bara nån kategori som många ser...

Senast ändrad:
Hjälp Fort!
UPS brukar väll hålla det ett tag om man inte kan ta emot det när dom kommer. Men tror dom brukar ringa innan dom kommer också, i alla fall till privatpersoner.

Hjälp Fort!
UPS kom med mina inlines som jag beställde från grindhouse. Jag var inte hemma under tiden, men de höll dem åt mig i två veckor. De ringde inte till mig som SNDVLL sa, men detta kan väl också hända kan jag tänka mig.
Åk du till mina hemmatrakter och ha det gött, du får dina inlines när du kommer hem! Om inte annat så kan du ringa UPS och be dem hålla dem tills datumet du kommer hem, så slipper de köra till din dörr varenda dag för att mötas av samma svar.

Hjälp Fort!
magnusericsson sa:
UPS kom med mina inlines som jag beställde från grindhouse. Jag var inte hemma under tiden, men de höll dem åt mig i två veckor. De ringde inte till mig som SNDVLL sa, men detta kan väl också hända kan jag tänka mig.
Åk du till mina hemmatrakter och ha det gött, du får dina inlines när du kommer hem! Om inte annat så kan du ringa UPS och be dem hålla dem tills datumet du kommer hem, så slipper de köra till din dörr varenda dag för att mötas av samma svar.
Kan vara DHL som ringer också. Blandar ihop dom :P

Hjälp Fort!
Eller så ringer man och ber dem leverera dit man är istället. Gjorde det när jag hade beställt cykeldelar men hann åka iväg innan de kom. Styrde om leveransen från Stockholm till Åre, tog nån dag extra, men det var inga problem. Var i och för sig med DHL men UPS borde kunna göra samma sak.

Hjälp Fort!
beställde en bmx en gång som kom hem till mej men då hadde jag inga pengar på mej så de for tillbaka med bmxen till posten och sedan hämtade vi upp den där. Så det lär nog ordna sej:)

Hjälp Fort!
fick de igår! sjukt nöjd, ska testa i ramp imorgon... :)
SNDVLL sa:
magnusericsson sa:
Kan vara DHL som ringer också. Blandar ihop dom :P
de ringde typ 1 timme innan och kollade så man var hemma och hade pengar m.m....

Tillbaka
Topp