Jibberish / Jibbing Inlägg

De blir lätt så mellan svängarna, inget händer ju med spelet, inget att disskutera

asså gorilla suger verkilgen för man kan inte raila för man ser ut som ett stört mongo när man hoppar runt som en gorilla på railet

Ylikangas sa:
asså gorilla suger verkilgen för man kan inte raila för man ser ut som ett stört mongo när man hoppar runt som en gorilla på railet
haha, då tar man typ japan istället

men jag tycker åxå gubben ska va vanlig när man inte gör nåt, men de ska finnas en grab så han blir gorilla style för cork 3 gorilla style är så jävla najs

artisty sa:
Ylikangas sa:
haha, då tar man typ japan istället

men jag tycker åxå gubben ska va vanlig när man inte gör nåt, men de ska finnas en grab så han blir gorilla style för cork 3 gorilla style är så jävla najs
det är ju ännu fulare att graba på rails

www.grabs.se.nu nu har jag byggt om sidan så man kan skriva in lite info när man laddar upp filen. Men eftersom all info nu lagras i en databas så måste alla som hade laddat upp en fil tidigare ladda upp den igen.

Är du säker på att du trycker spara mål som då? För om du bara trycker på den så kommer det upp text.

ah, märkte att det inte funkar i IE 6 iallafall, dessutom ser sidan ut som skit där. Men jag ska försöka så att det går att ladda ner. Men jag rekommenderar att byta webbläsare till Mozilla Firefox. www.mozilla.com det är gratis.

Ända lösningen jag kan komma på är att man måste ladda upp filerna zippade. Ska fixa det.

ännu en månad har gått sen jibbin+ skulle ha kommit ut. jag tycker det känns som om folket tröttnat för det kommer inte in alls likamycket inlägg i denna tråden längre. så jag ber till marer och alla hans vägnar att fixa lite nya cleana grabs och kanske tillochmed en sverigepark. kanske kläppen eller kanske åre eller varför inte tandådalen. även mindre parker som lindvallens hade varit kul att ha...

Jag kan itne göra några inställningar eller nåt!.. för jag ser inte done knappen.. den är utanför rutan...vad ska ajg göra!?

Tillbaka
Topp