Jibberish / Jibbing Inlägg

någon som kan förklara hur man fixar egna kläder och skidor och annat?

Skulle vara fett cleant med en bana med en typ 40 meters kink rail och JOI Hoppet :D..

Som sagt kan nån förklara hur man gör för kläderna?

CalleEkholm sa:

Skulle vara fett cleant med en bana med en typ 40 meters kink rail och JOI Hoppet :D..

Kollla tråden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kan någon berätta hur man spar filer från 3ds max programet till b3d?

true sa:
CalleEkholm sa:

KOLLA TRÅDEN DU OXÅ!!

sears sa:
true sa:
CalleEkholm sa:

KOLLA TRÅDEN DU OXÅ!!
finns det en länk? har bara hittat nått inlägg om att man ska ladda hem nån patch elr nått? var kan man ladda hem det?

när jag ska starta den nya x-games banan kommer det upp en ruta där de står "memory access violation" =/ vad ska jag göra?

hände samma sak för mig. å nu är hela spelet knasigt. det står när man startar det "memory acces violation" och sedan stängs det ner?

Läste hela tråden och lärde mig väldigt mycket om jibberish, fixade många nya banor och lite annat skojj, men en sak jag inte fattade var hur man fixade egna plagg.. tog bort camo jacket och la in den ja vill ha (PNG fil) men det verkar endå inte funka :/

Så alla som vill ha hjälp! LÄS TRÅDEN TAR MAX 10 MIN!!

En fråga också? vad är 3d max grejjen till för? fattar inte det riktigt, har läst lite om det men fattar endå inte?

CalleEkholm sa:
Läste hela tråden och lärde mig väldigt mycket om jibberish, fixade många nya banor och lite annat skojj, men en sak jag inte fattade var hur man fixade egna plagg.. tog bort camo jacket och la in den ja vill ha (PNG fil) men det verkar endå inte funka :/

Så alla som vill ha hjälp! LÄS TRÅDEN TAR MAX 10 MIN!!

En fråga också? vad är 3d max grejjen till för? fattar inte det riktigt, har läst lite om det men fattar endå inte?
öppna paint å öppna camo jacket i paint å lägg in en bild på jackan du vill ha i där å spara.. men om du har dom nya grabarna kan du inte ha mänster på kläderna så då e de ingen ide att fixa ny jacka

Snödjup

Tillbaka
Topp