Jibberish / Jibbing Inlägg

ja ge väll hyffsad normal? men vafan varför funkar de bara för mig:S. ja vet massa som har samma grabar så:S

ahuga! fick till det nu.. man var tvungen att ta boxen först i början på levelen så han landar så där konstigt!
pax att vara lärarvikrarie och hjälpa alla med att få till buggen.

arkiverar detta nu i mina memoarer

jag har nu gjort ännu ett grabpaket, men vet inte om det är nån idé att lägga upp det?
det är hyffsat likt mitt förra, men med lite nya grabs och finslipade gamla.

octo
reverse-tail
muffingrab
truck
dubble shiffty
PKish nosemute
PKish truenose
dubble japan
shiller
osv.

nån idé att lägga upp eller vore det bara att fylla ut internet med onödigt skräp?
peace.

vad är muffingrab?

Om du vill så kan du göra tjernobylgrab. det är som en dubbel safety fast på insidan av skidan. Man drar ner armarna framför kroppen. tar tag i skidan under BAKRE delen av bindningen. en hand på varje skida...

david_v sa:
jag har nu gjort ännu ett grabpaket, men vet inte om det är nån idé att lägga upp det?
det är hyffsat likt mitt förra, men med lite nya grabs och finslipade gamla.

octo
reverse-tail
muffingrab
truck
dubble shiffty
PKish nosemute
PKish truenose
dubble japan
shiller
osv.

nån idé att lägga upp eller vore det bara att fylla ut internet med onödigt skräp?
peace.
mad e muffingrab och vart ligger den?

blunt. jag tror att det är en muffin grab när man gör nose o tail samtidigt. som den som var påp "framsidan" till NS förr..

men det är bara vad jag tror.

Marer

Har du fixat själv så att gubben kryper ihop när du tar fart? kommer det i jib +?

cleana men de fanns minus också . typ pk nosen e ful på snurrar.. tyvärr och ja gillar inte muffin. och muten, men schilla muten va clean de går åt rätt håll jag vill ju ha ennu mer tweak som han gjorde på joi typ,,trucken e underbar. den som ligger på phil också,,

railsen va väll så där men kul att du försöker ändra dom iaf:D.. smothare stil up på railet skulle ju va soft,

fixa texturer och sådant kan jag ingenting om. snyggare stil upp på railet vet jag itne om det går.

men jag ska göra en tjernobylgrab iallafall

david_v sa:
fixa texturer och sådant kan jag ingenting om. snyggare stil upp på railet vet jag itne om det går.

men jag ska göra en tjernobylgrab iallafall
david det går att fixa snyggare stil upp och ta bort balans grejjen de ser dumt ut om man ska snurra av utan att trycka space han behåller positionen som han hade på räcket o nurrar av skit fult.. o de blir skumt om man ska hålla balansen, men grabarna va somsagt feta.

a_ahlnas sa:
http://media.putfile.com/bugg-i-jibberish bara jag som har denna buggen!?? svara fort!PS DET ÄR BARA PÅ XGAMES 2007 LEVELN FÖR MIG:S.. och har inget med grabarna o göra provade nyss de e så på alla grabar,
Hur gör du för att sitta ner å ladda fart :O?

Snödjup

Tillbaka
Topp