A
a_ahlnas
Guest
Jibberish / Jibbing Inlägg
sipmok ne va kcif gaj hctap ne revöheb nam
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
blö ajsf jkgpodf jkdkjs, vad mallig du blev för att du har en buggig sämst dataa_ahlnas sa:sipmok ne va kcif gaj hctap ne revöheb nam
jag har sagt eXakt hur jag gör:S man skulle ju kunna tro att du e född BAKLÄNGES!marer sa:blö ajsf jkgpodf jkdkjs, vad mallig du blev för att du har en buggig sämst dataa_ahlnas sa:sipmok ne va kcif gaj hctap ne revöheb nam
säg nu fan istället hur du gör dumma unge!!
mad e muffingrab och vart ligger den?david_v sa:jag har nu gjort ännu ett grabpaket, men vet inte om det är nån idé att lägga upp det?
det är hyffsat likt mitt förra, men med lite nya grabs och finslipade gamla.
octo
reverse-tail
muffingrab
truck
dubble shiffty
PKish nosemute
PKish truenose
dubble japan
shiller
osv.
nån idé att lägga upp eller vore det bara att fylla ut internet med onödigt skräp?
peace.
ja den är ganska kass.. men jag kunde inte komma på nån annan att göra just dåNiklas_Borg sa:gillade alla grabs förutom den som låg under´under mute knappen.
TJERNOBYLGRAB!!!david_v sa:ja den är ganska kass.. men jag kunde inte komma på nån annan att göra just dåNiklas_Borg sa:gillade alla grabs förutom den som låg under´under mute knappen.
nått förslag?
de e ju bara göra nån grab upp på railen august!!a_ahlnas sa:railsen va väll så där men kul att du försöker ändra dom iaf:D.. smothare stil up på railet skulle ju va soft,
nej de ser fult ut? och de finns ingen safety heller så.. men marer fixa smutare style på snurr så de går,,rattfejs sa:de e ju bara göra nån grab upp på railen august!!a_ahlnas sa:railsen va väll så där men kul att du försöker ändra dom iaf:D.. smothare stil up på railet skulle ju va soft,
david det går att fixa snyggare stil upp och ta bort balans grejjen de ser dumt ut om man ska snurra av utan att trycka space han behåller positionen som han hade på räcket o nurrar av skit fult.. o de blir skumt om man ska hålla balansen, men grabarna va somsagt feta.david_v sa:fixa texturer och sådant kan jag ingenting om. snyggare stil upp på railet vet jag itne om det går.
men jag ska göra en tjernobylgrab iallafall
jävlar vad bra! helt klart som skönaste hittils, jag älskar muten :Pdavid_v sa:
Hur gör du för att sitta ner å ladda fart :O?a_ahlnas sa:http://media.putfile.com/bugg-i-jibberish bara jag som har denna buggen!?? svara fort!PS DET ÄR BARA PÅ XGAMES 2007 LEVELN FÖR MIG:S.. och har inget med grabarna o göra provade nyss de e så på alla grabar,