Jibberish / Jibbing Inlägg

FY faaaaaaaan va nice marer! :D MEN DU MÅSTE LADDA UPP SÅ DE KOMMER NÅGON FIL OCH INTE 0KB! :D:D:D haha sicken tabbe ;)

Senast ändrad:
lägger upp det här igen på en färsk sida så slipper så många fråga sen som inte orkar titta bakåt i tråden :P

uppdateringar förutom några nya grabar är:

* customkläderna + bandana grejerna funkar (alltså texturer på nördspråk)
* sittposition, håll space och tryck framåt pil en gång när du är på marken så sätter sig gubben ned på skidorna..
* gorrilla style, ta ingen grab i hoppet så steezar gubben ut sig:P
* phillgraben är utbytt till en hang out backflipp, (om ni undrar varför graben är så ful när ni kör den i spinns :P)

fungerande länk: http://www.sharebigfile.com/file/167203/cross-in6-b3d.html

om ni hittar nån grab som ni inte tycker om kan jag ändra.. tänkte att ni hade väntat länge nog så drog upp den nu :P

Senast ändrad:
undrar bara om d finns typ broken legs lr nåt liknande på rails? eller typ att man kan ligga ner på railsen om du förstår va ja menar :P

Marer, kan du inte göra så att det ser mer verkligt ut när gubben ramlar åt sidorna så det slipper bli ljuset. Inte för att jag ramlar så mkt men jag tänkte på andra ;)

WilheIm sa:
Marer, kan du inte göra så att det ser mer verkligt ut när gubben ramlar åt sidorna så det slipper bli ljuset. Inte för att jag ramlar så mkt men jag tänkte på andra ;)
hehe, jo det går faktiskt, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra så att det ser verkligt ut..ska han typ krypa ihop, eller ska han sprattla eller vad? :P

haha den gillar vi wilhelm! :D men ja fattar inte hur man gör broken d funkar inte? ska man grabba på railsen samtidigt lr . för d va nån som nämnde d tidigare i tråden. funkar inte för mig iaf.. :S

ok nu fattar jag broken! :D men kan du inte göra så han lägger sig ner! så jävla ballt! och broken tappar man kontrollen på ganska snabbt eftersom man måste luta sig framåt hela tin :S d går inte att ändra i kontrollen så ja vene va ja ska göra :P

Edit. om ni gör Philgrab + flatspin ( ner och vänster/höger ) ser d galet coolt ut! :D

Senast ändrad:
marer sa:
lägger upp det här igen på en färsk sida så slipper så många fråga sen som inte orkar titta bakåt i tråden :P

uppdateringar förutom några nya grabar är:

* customkläderna + bandana grejerna funkar (alltså texturer på nördspråk)
* sittposition, håll space och tryck framåt pil en gång när du är på marken så sätter sig gubben ned på skidorna..
* gorrilla style, ta ingen grab i hoppet så steezar gubben ut sig:P
* phillgraben är utbytt till en hang out backflipp, (om ni undrar varför graben är så ful när ni kör den i spinns :P)

fungerande länk: http://www.sharebigfile.com/file/167203/cross-in6-b3d.html

om ni hittar nån grab som ni inte tycker om kan jag ändra.. tänkte att ni hade väntat länge nog så drog upp den nu :P
Sjuuukkt naajz graabz !:D
Om du ska ta bort nån så kanske dufyn ;D

<333 Marer <333

Men jag gillade tyvätt inte nya muten, sen så tkr jag att duffyn är överflödig! ersätt den med en feeet shifty istället! Alternativt dubbel shifty!

ta bort luican(stavning?) och ersätt den med en fett PK true nose och daffyn skulle jag hellre ha som en Shifty!!!!!
annars fett sköna grabs MARER!!!!:D

fett svårt o göra banor men har en men vene om intresset är nogt stort o lägga upp?:O

skulle va jävligt nice om någon kunde förklara tydligt och klart hur man gör grabar och banor :)
Och en sak till. vore nice om någon (marer) kunde göra ganska vanliga grabs. asså typ nosemute, rev tail, octograb, double japan, mute ( ingen schilla ), truckdriver, double true nose, rocket, shifty + att man kan ha customkläder :). och mer railtricks! :D broken leg va cool men svår att göra. kanske ska ändra kommandon lr något ? tack tack ;D

Senast ändrad:
Men ofc-my-horse , frågan har blitt besvarad flera gånger i denna tråd.
Ta en minut och kolla igenom sida 14-
PZ

Btw, fattar inte broken leg! Hur fan gör man? "luta sig framåt"?

FGustav sa:
Men ofc-my-horse , frågan har blitt besvarad flera gånger i denna tråd.
Ta en minut och kolla igenom sida 14-
PZ

Btw, fattar inte broken leg! Hur fan gör man? "luta sig framåt"?
Käre Gustav. du tror säkert ja är dum i huvvet men kika snälla på va ja skriver för någonting " + att man kan ha customkläder ". Grabarna marer la ut i denna tråd ( nr 19 ) är de första grabbarna förutom original som man kan ha customkläder till! och broken leg lutar du gubben bakåt sedan framåt ( vänster och höger för dig eftersom han rejlar åt sidan )

Grabarna ja rabblade upp innan skulle alla vara i samma paket. d va det jag menade ;)

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp