Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
läs tråden ffs!liinuss sa:Hur Gör Man Med Kläder Samt Skidor När Man Vill Ha Nya Sånna??
de går inte att ändra mönster på mössan, men du kan anra mössa genom att klicka på den flera ggr, å du kan ändra färg...niclasolsson sa:går det ändra på mössor och sånt med??
cooolt!! vilken mönster har du då??ALXX sa:man kan ändra mönstret lite, det är fortfarnade typ randigt men min är i rastafärger iaf de e coolt
undrar också när + släpps... nån som vet?moeller sa:Marer, håller du på med nån ny bana? eller gör nån de? skulle vara kul :P undrar också om någon vet när jibberish + släpps :P
tungt att bara säga de ist?true sa:Kolla tråden^^
Den ser kul ut :D kommer du med nån egen bana då? eller det kanske är skitsvårt :Pmarer sa:smygtitt på candide inventional leveln gjord av inviderman på jibberish
http://img179.imageshack.us/img179/162/largecandyt2.jpg
det går inte då står det memory acces violation...true sa:marer! Ta bort stavarna i 3ds max programmet, då borde han väll köra utan? Jag fattar inte hur man sparar i b3d men du kan väll prova? =)
försöker fixa textures på den :Pmoeller sa:Den ser kul ut :D kommer du med nån egen bana då? eller det kanske är skitsvårt :Pmarer sa:smygtitt på candide inventional leveln gjord av inviderman på jibberish
http://img179.imageshack.us/img179/162/largecandyt2.jpg
om du ändå vet när + släpps kan du ju berätta...lite tungt att kolla igenom 21 sidortrue sa:Kolla tråden^^
slutet på den här månaden kanskeNiklas_Borg sa:om du ändå vet när + släpps kan du ju berätta...lite tungt att kolla igenom 21 sidortrue sa:Kolla tråden^^
Skulle tro det..Japaner sa:OJOJ då är + nära!!
Candide leveln ser sjuk ut.
VAr kan man tanka nya jibberish + när det kommer ut? snackar vi jibberishgame.com eller?
men jag har läst men hittar inget så undrar om det är nån som skulle kunna hjälpa mej lite snabbt!Roof sa:läs tråden ffs!liinuss sa:Hur Gör Man Med Kläder Samt Skidor När Man Vill Ha Nya Sånna??
Okej, såhär gör du:liinuss sa:men jag har läst men hittar inget så undrar om det är nån som skulle kunna hjälpa mej lite snabbt!Roof sa:läs tråden ffs!liinuss sa:Hur Gör Man Med Kläder Samt Skidor När Man Vill Ha Nya Sånna??
eller så kan du ladda hem grejerna från t.ex sport-conrad tar typ 3-4 dar o så äre bara o hämta på postendann-e sa:Okej, såhär gör du:liinuss sa:men jag har läst men hittar inget så undrar om det är nån som skulle kunna hjälpa mej lite snabbt!Roof sa:läs tråden ffs!
Stäng av datan, åk till närmaste affär som säljer skidor/kläder. Köp de du vill ha.
När du kommer hem sätter du på datan (Precis, sätt på den ja) och öppnar cd-rom grajjen. Lägg in skidorna eller kläderna, sedan hägerklickar du på cd ikonen i "Den här datorn" och väljer "Öppna med.." där väljer du Jibberisch.
Svårar än så är det inte,
Lycka till!
okej.. tack för svaretmarer sa:slutet på den här månaden kanskeNiklas_Borg sa:om du ändå vet när + släpps kan du ju berätta...lite tungt att kolla igenom 21 sidortrue sa:Kolla tråden^^
bara för att jävlas med alla så har ja kört denna bana i typ 1 månad nu..marer sa:okej, nu kan ni få testa min lilla ofärdiga bana.. har inte kommit på vad jag ska ha där på slutetappen än med det kommer väll så småningom.
langa gärna bilder på nån sjuk rail eller hopp setup som ni tror skulle vara rolig att ha i den färdiga banan. förhoppningsvis får jag till texturer på den med :P hehe
jag vill passa på att tacka min personliga shäjpare august ahlnäs som har konstruerat de flesta av hoppen i form av mycket detaljerde och pressitions ritade teckningar gjorda i paint. mycket tacksam för det.
download the shit here: http://www.sharebigfile.com/file/171053/marerland-b3d.html
(kom ihåg att hålla shift på kicksen på Big August mama hoppen.)
eder datanörd it eten /marer
de var ju hitils roligaste banan jag har kört på jibberish. men jag störde mig lite på att hoppen är i samma färg som himlen. man tappar liksom konturerna. endra så kan du försöka fixa hoppen i samma färg som snön i övrigt eller så fixar du en riktig himmelmarer sa:okej, nu kan ni få testa min lilla ofärdiga bana.. har inte kommit på vad jag ska ha där på slutetappen än med det kommer väll så småningom.
langa gärna bilder på nån sjuk rail eller hopp setup som ni tror skulle vara rolig att ha i den färdiga banan. förhoppningsvis får jag till texturer på den med :P hehe
jag vill passa på att tacka min personliga shäjpare august ahlnäs som har konstruerat de flesta av hoppen i form av mycket detaljerde och pressitions ritade teckningar gjorda i paint. mycket tacksam för det.
download the shit here: http://www.sharebigfile.com/file/171053/marerland-b3d.html
(kom ihåg att hålla shift på kicksen på Big August mama hoppen.)
eder datanörd it eten /marer
ok tack för hjälpen men när jag gjorde det så va dom så stora så jag fick lov att använda "våld" och då gick datan sönder så nu kan jag inte spela nåntingsears sa:eller så kan du ladda hem grejerna från t.ex sport-conrad tar typ 3-4 dar o så äre bara o hämta på postendann-e sa:Okej, såhär gör du:liinuss sa:men jag har läst men hittar inget så undrar om det är nån som skulle kunna hjälpa mej lite snabbt!
Stäng av datan, åk till närmaste affär som säljer skidor/kläder. Köp de du vill ha.
När du kommer hem sätter du på datan (Precis, sätt på den ja) och öppnar cd-rom grajjen. Lägg in skidorna eller kläderna, sedan hägerklickar du på cd ikonen i "Den här datorn" och väljer "Öppna med.." där väljer du Jibberisch.
Svårar än så är det inte,
Lycka till!
det blir nog på den färdiga banan om jag orkar göra klart den.. det är fuckat svårt att få till texturer (himel,färg på rails m.m), enda hjälpen jag har en en fransor på msn som inte kan engelska.Alex_Sverin sa:de var ju hitils roligaste banan jag har kört på jibberish. men jag störde mig lite på att hoppen är i samma färg som himlen. man tappar liksom konturerna. endra så kan du försöka fixa hoppen i samma färg som snön i övrigt eller så fixar du en riktig himmel
det blev 1260 hopp istället :P var tvungen att arrangera om.moeller sa:soft bana :P men du, skulle de it vara nå hopp där man lätt kom runt en 1440 utan att hålla in shift?
vadådå :P ?Japaner sa:Marerland var fett najs förutom big mama hoppet. det sög :D