Jibberish / Jibbing Inlägg

marer! Ta bort stavarna i 3ds max programmet, då borde han väll köra utan? Jag fattar inte hur man sparar i b3d men du kan väll prova? =)

man kan ändra mönstret lite, det är fortfarnade typ randigt men min är i rastafärger iaf de e coolt

Marer, håller du på med nån ny bana? eller gör nån de? skulle vara kul :P undrar också om någon vet när jibberish + släpps :P

smygtitt på candide inventional leveln gjord av inviderman på jibberish :)

largecandyt2.jpg

true sa:
marer! Ta bort stavarna i 3ds max programmet, då borde han väll köra utan? Jag fattar inte hur man sparar i b3d men du kan väll prova? =)
det går inte då står det memory acces violation...

Senast ändrad:
OJOJ då är + nära!!
Candide leveln ser sjuk ut.
VAr kan man tanka nya jibberish + när det kommer ut? snackar vi jibberishgame.com eller?

liinuss sa:
Roof sa:
liinuss sa:
Hur Gör Man Med Kläder Samt Skidor När Man Vill Ha Nya Sånna??
läs tråden ffs!
men jag har läst men hittar inget så undrar om det är nån som skulle kunna hjälpa mej lite snabbt!
Okej, såhär gör du:
Stäng av datan, åk till närmaste affär som säljer skidor/kläder. Köp de du vill ha.
När du kommer hem sätter du på datan (Precis, sätt på den ja) och öppnar cd-rom grajjen. Lägg in skidorna eller kläderna, sedan hägerklickar du på cd ikonen i "Den här datorn" och väljer "Öppna med.." där väljer du Jibberisch.

Svårar än så är det inte,
Lycka till!

dann-e sa:
liinuss sa:
Roof sa:
men jag har läst men hittar inget så undrar om det är nån som skulle kunna hjälpa mej lite snabbt!
Okej, såhär gör du:
Stäng av datan, åk till närmaste affär som säljer skidor/kläder. Köp de du vill ha.
När du kommer hem sätter du på datan (Precis, sätt på den ja) och öppnar cd-rom grajjen. Lägg in skidorna eller kläderna, sedan hägerklickar du på cd ikonen i "Den här datorn" och väljer "Öppna med.." där väljer du Jibberisch.

Lycka till!
eller så kan du ladda hem grejerna från t.ex sport-conrad tar typ 3-4 dar o så äre bara o hämta på posten

okej, nu kan ni få testa min lilla ofärdiga bana.. har inte kommit på vad jag ska ha där på slutetappen än med det kommer väll så småningom.

langa gärna bilder på nån sjuk rail eller hopp setup som ni tror skulle vara rolig att ha i den färdiga banan. förhoppningsvis får jag till texturer på den med :P hehe

jag vill passa på att tacka min personliga shäjpare august ahlnäs som har konstruerat de flesta av hoppen i form av mycket detaljerde och pressitions ritade teckningar gjorda i paint. mycket tacksam för det.

download the shit here: http://www.sharebigfile.com/file/171053/marerland-b3d.html

(kom ihåg att hålla shift på kicksen på Big August mama hoppen.)

eder datanörd it eten /marer

Senast ändrad:
marer sa:
okej, nu kan ni få testa min lilla ofärdiga bana.. har inte kommit på vad jag ska ha där på slutetappen än med det kommer väll så småningom.

langa gärna bilder på nån sjuk rail eller hopp setup som ni tror skulle vara rolig att ha i den färdiga banan. förhoppningsvis får jag till texturer på den med :P hehe

jag vill passa på att tacka min personliga shäjpare august ahlnäs som har konstruerat de flesta av hoppen i form av mycket detaljerde och pressitions ritade teckningar gjorda i paint. mycket tacksam för det.

download the shit here: http://www.sharebigfile.com/file/171053/marerland-b3d.html

bara för att jävlas med alla så har ja kört denna bana i typ 1 månad nu..

marer sa:

de var ju hitils roligaste banan jag har kört på jibberish. men jag störde mig lite på att hoppen är i samma färg som himlen. man tappar liksom konturerna. endra så kan du försöka fixa hoppen i samma färg som snön i övrigt eller så fixar du en riktig himmel

sears sa:
dann-e sa:
liinuss sa:
Okej, såhär gör du:

Lycka till!
eller så kan du ladda hem grejerna från t.ex sport-conrad tar typ 3-4 dar o så äre bara o hämta på posten
ok tack för hjälpen men när jag gjorde det så va dom så stora så jag fick lov att använda "våld" och då gick datan sönder så nu kan jag inte spela nånting:(

Alex_Sverin sa:
de var ju hitils roligaste banan jag har kört på jibberish. men jag störde mig lite på att hoppen är i samma färg som himlen. man tappar liksom konturerna. endra så kan du försöka fixa hoppen i samma färg som snön i övrigt eller så fixar du en riktig himmel
det blir nog på den färdiga banan om jag orkar göra klart den.. det är fuckat svårt att få till texturer (himel,färg på rails m.m), enda hjälpen jag har en en fransor på msn som inte kan engelska.

moeller sa:
soft bana :P men du, skulle de it vara nå hopp där man lätt kom runt en 1440 utan att hålla in shift?
det blev 1260 hopp istället :P var tvungen att arrangera om.
ska se om jag kan få till 1440 hoppet på den slutliga banan ;D

Snödjup

Tillbaka
Topp