Jibberish / Jibbing Inlägg

en fråga till marer: finns de inget paket eller något som gör så man kan ha hjälm? pga av den enkla anledningen att mössorna är så fula

en fråga till marer: finns de inget paket eller något som gör så man kan ha hjälm? pga av den enkla anledningen att mössorna är så fula

Matte_Matte sa:
jag har för mig att jag har nått bern barker liknande i mitt t-shirtpaket, hehe

screenshot048rk2.png

när ja ska laddaner ett grabpaket o sånt så har ja typ inte ett program för att kunna öppna dem, va behöver man för program o var får man tag på de??? hur instalerar man dem sen??

ahlmark sa:
när ja ska laddaner ett grabpaket o sånt så har ja typ inte ett program för att kunna öppna dem, va behöver man för program o var får man tag på de??? hur instalerar man dem sen??
WinRar eller WinZip får du tag på genom att googla det

asså seriöst, alltid då man loggar on på freeride å de står jibberish inlägg på forumsgrejjen tänker jag:åh! nu kmr de stå''här är det efterlängtade jibbin'+''men de gör de ju aldrig:(.. å jag tror de aldrig kmr stå så heller "/

park_pojken sa:
asså seriöst, alltid då man loggar on på freeride å de står jibberish inlägg på forumsgrejjen tänker jag:åh! nu kmr de stå''här är det efterlängtade jibbin'+''men de gör de ju aldrig:(.. å jag tror de aldrig kmr stå så heller "/
haha Så j**** word spelade jibberish i sommras och de har ändå inte kommit haha !!!

samma här redan i sommras så satt ja å längtade efter jibbin+..

fast när ja kollar tråden nu så kollar ja efter nya banor å grabar istället.,

Tja! Jag har laddat hem jibberish men när jag installerar det så stannar det inte kvar när jag trycker bort jibberish..VAD är det som är fel?

ok. jibberish börjar falla in i glömskan. i ett desperat försök att hindra detta skulle ja vilja be
marer så snällt som möjligt om ett till grabpack. efter winterjam kan ja inte sluta tänka på
permins dubbelblunt så d är därför ja skriver detta. mina önskemål är:

-Dubbelblunt permin style
-Truckdriver, fasst med jämnfotafötter. hoppas ni fattar. fötterna ihop istället för spread. spikraka
ben
-Mute utan tillbakalutat huvud. alltså typ bara en vanlig mutegrab.
-Truckdriver tj schiller style.
-Dubbeljapanen som ligger på blunt nu. galet skön i sw kangorooflips.
-Dubbel true nose en aning mer spreadade ben än i förra.
-Safety. Jon olsson svarar för denna grab i sin djflip. gorilla style
-Superman! Vet att man kan göra en ungefär motsvarighet med phi men ändå. vill man ha laid
back backflips så är d att bara byta grabpack. sj har ja tröttnat på backscratcher.

Är några grabspots kvar som ni kan fylla ut med förslag. men för all del, ta bort pk-criticalen.

Edit: nolltweakad blunt. ska vara smooth i corks hade ja tänkt. blunt utan tweak alltså

peace

Senast ändrad:
Kan inte någon slänga i hop något schysst grabpaket ja vill ha något nytt!
btw först på sida 46.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp