Jibberish / Jibbing Inlägg

v-larsson sa:
Jekub sa:
v-larsson sa:
ääh jag länkar på youtube ist, lite sämre kvalle men det får la duga.

http://uk.youtube.com/watch?v=mpYJdUvCZsM
Tycker du att det är roligt att titta på jibbinfilmer?
nja inte jätte hurså? för om du inte själv gillar saker som har med jibbin att göra varför då besöka denna tråden?
Jo jag tycker det är kul att spela spelet och nya banor och grabs. Men att sitta och titta på när någon annan spelar kan ju ingen tycka vara roligt..

Jekub sa:
v-larsson sa:
Jekub sa:
Tycker du att det är roligt att titta på jibbinfilmer?
nja inte jätte hurså? för om du inte själv gillar saker som har med jibbin att göra varför då besöka denna tråden?
Jo jag tycker det är kul att spela spelet och nya banor och grabs. Men att sitta och titta på när någon annan spelar kan ju ingen tycka vara roligt..
Ingen tvingar dej att kolla på den!?

kan ingen försöka fixa så att man kan snurra as snabbt på detta spel :P så typ man kan göra sw14 utan att fuska å overshoota typ hela banan :P

skulle vart kul :D

säkert skit svårt :P:P

A_N_D_R_E sa:
kan ingen försöka fixa så att man kan snurra as snabbt på detta spel :P så typ man kan göra sw14 utan att fuska å overshoota typ hela banan :P

Då måste du ändra hela scriptskiten. Samma anledning som ingen har gjort riktiga butters.

hur gör man för att kunna he på kläder ? ? typ ghetto pack och sånt det funkar inte för mejj

VICTORFURSTER sa:
den sidan som är länkad där man laddar ner själva spelet funkar ju inte.elr det finns iaf ingen nedlandnings länk typ,finns det nån annan sida.
Men ärligt, hur jobbigt kan det va att bläddra nån sida bakåt? Blir så jävla less ibland...

Nu har jag fett tråkigt och tänkte då lira lite jibbin+
men tröttnade dirr!
Vill ha lite softare kläder med bandana och t-shirt som hänger utanför osv.
orkar inte leta så ni får länka!

POLLYNATOR sa:
Stepup sa:
POLLYNATOR sa:
hjälp! då jag startar jibbingame står det error no graphics mode is present.

snälla hjälp. jag är desperat
ladda ner igen
har laddat ner flera ggr, har installerat om flera ggr också..finns det någon lösning?

har någon samma problem?
testa gå in på "den här datorn" sen där du ha lagt spelet, de vart så för mej förut men jagh gick in på den här dator då så funkade de

hej vet någon hur man creatar en egen level eller hur man exporterar på sketchup till b3d fil..?

nej men dom ba andvänd 3ds max men om någån vet hur man kan göra de i sketchup och sen exportera de till b3d fil ?
för ja kan ju göra banor men ja moste veta om någån vet hur man exporterar til b3d fil..

Setermaan sa:
A_N_D_R_E sa:

Då måste du ändra hela scriptskiten. Samma anledning som ingen har gjort riktiga butters.
det finns visst grabpack där man kan göra butters. Kolla valtho2

Tillbaka
Topp