Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
asså ja har gjort exakt så men de funkar ej ändå:SPontusOlsson sa:Du laddar bara ner de på www.jibbingame.com så går du in på forumet och trycker på customs sen kollar du bara listan där efter massa roliga kläder så lägger du in de i jibbin+ mappen på "Character" !Ollesson sa:Hur fixar man custom clothes på det här spelet.
så man t.ex kan köra med salomon g-suit?
jag hade det på vista med men kom fain inte ihåg hur jag fixa det, prova installera omMartiiin sa:
men vart e den där mappen då?PontusOlsson sa:Du bara packar upp de och sen lägger du "cross_in6.b3d" filen i jibbin+ main mappen!got2b sa:har laddat ner steeze 3.0.rar nu.
men hur får jag in sakerna till spelet??
Noob jaevel, vad tror du? den mappen som allt ligger i som hete jibbin+. Pontus kunde fan inte ha förklarat det bättrejeppelunkan sa:men vart e den där mappen då?PontusOlsson sa:Du bara packar upp de och sen lägger du "cross_in6.b3d" filen i jibbin+ main mappen!got2b sa:har laddat ner steeze 3.0.rar nu.
men hur får jag in sakerna till spelet??
Glömde skriva det!Dirty-T sa:nåb, man klickar på WLittle_Shredder sa:man åker rakt framför en rail,håller ner mellenslag och sen gör du en 90. Så enkelt är detabbelabbe sa:Är det nån som vet hur man railar på spelet?
Kan bara hoppa och det blir lite tråkigt.
Man har nog ändå en rätt dålig dator om världens typ minst krävande spel laggar...emildysholm sa:asså det laggar ju som fan när man spelar .....
Men skaffa det då.RobbanLekander sa:asså jag fattar inte hur ja ska göra om kläderna i paint? och ett par säger att man kan gå in på jibbingames forum men då måste man ju ha ett acc?
man kan klicka åp e och q oxåDirty-T sa:nåb, man klickar på WLittle_Shredder sa:man åker rakt framför en rail,håller ner mellenslag och sen gör du en 90. Så enkelt är detabbelabbe sa:Är det nån som vet hur man railar på spelet?
men vafan det går ju inte!MedlemJapaner sa:Men skaffa det då.RobbanLekander sa:asså jag fattar inte hur ja ska göra om kläderna i paint? och ett par säger att man kan gå in på jibbingames forum men då måste man ju ha ett acc?
langa din skype lr nåt så kan ja skicka typ 100 olika :Dsimonrohr sa:Är de nån som kan dela me sig me lite schyssta kläDER??:D
min skype e simonrohrWhooshit sa:langa din skype lr nåt så kan ja skicka typ 100 olika :Dsimonrohr sa:Är de nån som kan dela me sig me lite schyssta kläDER??:D
Aja... det är bara att prova lite till dåiroonman sa:ni får all hjälp i behöver på jibbins eget forum lol: Jibbins forum
Du trycker på mellanslag sen WLittle_Shredder sa:man åker rakt framför en rail,håller ner mellenslag och sen gör du en 90. Så enkelt är detabbelabbe sa:Är det nån som vet hur man railar på spelet?
klicka på andra shiftAdddddaaaaaaaammmm sa:asså jag fattar inte, alla skriver att man ska hålla in shift knappen för att få mera fart, men när jag trycker på shift så gör gubben en "slide 180" hjälp!
tack!iroonman sa:klicka på andra shiftAdddddaaaaaaaammmm sa:asså jag fattar inte, alla skriver att man ska hålla in shift knappen för att få mera fart, men när jag trycker på shift så gör gubben en "slide 180" hjälp!
Vilken är den andra shift?iroonman sa:klicka på andra shiftAdddddaaaaaaaammmm sa:asså jag fattar inte, alla skriver att man ska hålla in shift knappen för att få mera fart, men när jag trycker på shift så gör gubben en "slide 180" hjälp!