Jibberish / Jibbing Inlägg

Just ja, tänkte höra om det var nån som skulla vilja prova ett Stezze Pack 4 som jag har moddifierat lite, en mute som är perfekt för double cork och lite andra grejer finns i det. Bara skriv i gästboken isånafall. :)

asså snälla hjälp mej.de funkar verkligen nt att fixa de där me kläder och sånt . helt jävla omöjligt asså:D ta min msn . gnaget_hockey93@hotmail.com. HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP:p

PontusOlsson sa:
Ollesson sa:
Hur fixar man custom clothes på det här spelet.
så man t.ex kan köra med salomon g-suit?
Du laddar bara ner de på www.jibbingame.com så går du in på forumet och trycker på customs sen kollar du bara listan där efter massa roliga kläder så lägger du in de i jibbin+ mappen på "Character" !
asså ja har gjort exakt så men de funkar ej ändå:S

Hej! Jag har sökt jättelänge nu i den här tråden men inget av vad någon har sagt om hur man ska göra med grabpacken har funkat för mig. jag har jibbin+. Hur ska man göra????

Tjena!
Har precis skaffat en Mac dator men när jag ska installera spelet på datorn så kommer det upp en ruta full med krumelurer.
Någon som vet om det går att ha Jibbin på en Mac?
Vore schysst med lite hjälp! :)

Alltså seriöst! Vart ska man göra av skidorna o kläderna när man har dom på datorn? Jag har provat att lägga in skidorna och kläderna i typ alla mapparna som finns :mad: Och sen, hur ändrar man kläder? det går ju bara att ändra färg eller? Nya parker o banor funkar finfint men icke nya skidor eller kläder alltså....

asså jag fattar inte, alla skriver att man ska hålla in shift knappen för att få mera fart, men när jag trycker på shift så gör gubben en "slide 180" hjälp!

Tillbaka
Topp